جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کلنگ زنی ساخت ۳ طرح تولیدی در شهرک صنعتی اوز

  کلنگ ساخت کارگاه های تولیدی تابلوهای الکترونیکی و تبلیغاتی، ساخت فرغون و ادوات فلزی و مونتاژ شیشه سکوریت با سرمایه گذاری افزون بر ۶۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی…

 

کلنگ ساخت کارگاه های تولیدی تابلوهای الکترونیکی و تبلیغاتی، ساخت فرغون و ادوات فلزی و مونتاژ شیشه سکوریت با سرمایه گذاری افزون بر ۶۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پسین اوز به مناسبت دهه فجر با حضور فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر، کلنگ ساخت سه کارگاه تولیدی به شرح زیر در شهرک صنعتی به زمین زده شد. این طرح ها شامل:

کارگاه تولیدی تابلوهای الکترونیکی و تبلیغاتی در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع و ظرفیت تولید ۵۰ هزار کیلو با هزینه ۴۰ میلیارد ریال توسط حسینعلی نوبخت با ایجاد اشتغال ۸ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم احداث می شود.

همچنین کارگاه تولیدی ساخت فرغون و ادوات فلزی در زمینی به مساحت ۶۸۰ متر مربع و ۲۶۰ متر مربع سوله و هزینه ای افزون بر ۱۵ میلیارد ریال توسط محمد سروی و ایجاد اشتغال ۱۰ نفر مستقیم و ۲۰ نفر غیر مستقیم ساخته خواهد شد.

کارگاه مونتاژ شیشه سکوریت نیز در زمینی به مساحت ۶۷۰ متر مربع و ۲۶۰ مترمربع سوله با هزینه ای معادل ۱۰ میلیارد ریال توسط احمد عسکری و ایجاد اشتغال مستقیم ۵ نفر و ۱۰ نفر غیر مستقیم احداث می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین