چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فیلم: نماهنگ زیبای «قطار انقلاب» به زبان لاری

سپرست گروه سرود مصباح الهدی لارستان از تولید نماهنگ با عنوان «قطار انقلاب» به زبان لاری به مناسبت دهه فجر خبر داد. عمران جمالی در گفت و گو با خبرنگار…

سپرست گروه سرود مصباح الهدی لارستان از تولید نماهنگ با عنوان «قطار انقلاب» به زبان لاری به مناسبت دهه فجر خبر داد.

عمران جمالی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه گروه هنری مصباح الهدی لارستان به عنوان پرسابقه ترین و پرافتخارترین گروههای سرود کشور محسوب می شود اظهار داشت: این گروه هنری با سابقه بیش از ۲۴ سال در چهار رده سنی خردسال، نوجوان، جوان و بزرگسال در محل مسجد امام جعفرصادق (ع) لارستان در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گروه مصباح الهدی لارستان دارای استودیو تخصصی ضبط است افزود: تمامی کارهای گروه توسط بچه های هنرمند بسیجی آهنگ سازی، تنظیم و میکس می شود.

سرپرست گروه مصباح الهدی لارستان با اذعان به اینکه تاکنون ۲۵ نماهنگ به سفارش مرکز موسیقی و سرود صدا وسیما و خانه سرود بسیج کشور جهت پخش از رسانه ملی تولید شده است تصریح کرد: این گروه امسال بمناسبت دهه مبارک فجر ۴ نماهنگ پاتوقی سرود را به سفارش شبکه سه و یک سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید کرده و هر روز از شبکه های سیما در حال پخش است.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه هرساله برای ۲۲ بهمن ماه یک سرود به زبان لاری با بهره گیری از آثار تاریخی و ملی تولید می کند خاطر نشان کرد: این آثار شاخص با حضور ۱۰۰ نفر از اعضا گروه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال نیز قطعه سرود به زبان لاری با موضوع انقلاب اسلامی را به صورت نماهنگ آماده کردیم، اضافه کرد: این نماهنگ در فضای مجازی، رسانه های برخط و شبکه های سیما درحال پخش است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین