پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پروژه های نیمه تمام ورزشی لارستان روی میز مدیرکل ورزش فارس

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سفرش به مرکز استان، از مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس خواست توجه بیشتری نسبت به امکانات و زیر ساخت های ورزشی…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سفرش به مرکز استان، از مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس خواست توجه بیشتری نسبت به امکانات و زیر ساخت های ورزشی لارستان داشته باشد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با دکتر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در شیراز دیدار و گفتگو نمود.

داریوش دهقان در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده امام جمعه شهر بیرم و طیبی مدیر ورزش و جوانان شهرستان نیز حضور داشتند، با اشاره به اینکه تیم ها و ورزشکاران نام آوری در سطح شهرستان بزرگ لارستان در رشته های گوناگونی مشغول فعالیت هستند، خواستار برداشته شدن گامهای عملی بیشتری در جهت ایجاد امکانات و تامین نیازهای ورزشی این منطقه شد.

فرماندار خود را از جنس ورزشکاران دانست و تصریح کرد: فرمانداران با توجه به وظایف حاکمیتی خود، پیگیر سلامت و نشاط جامعه نیز هستند.

وی همچنین با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه ورزش در جامعه، خواستار تکمیل و تجهیز زمین چمن مصنوعی بخش بیرم و دیگر بخش ها و روستاهای فاقد زمین چمن مصنوعی، تخصیص اعتبار برای اتمام خانه تنیس روی میز و تجهیز استادیوم ورزشی تختی شهر لار، تکمیل روشنایی ورزشگاه های بخش های جویم و بنارویه،تکمیل سالن ورزشی روستای باغ و اختصاص بودجه جهت کف پوش سالن های سرپوشیده شد.

در ادامه صفر پور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در سخنانی تاکید کرد: همه موارد مطرح شده توسط فرماندار ویژه لارستان پیگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: اولویت نخست ما در سطح شهرستان و استان اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین