شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

شرکت‌های دانش بنیان لارستان با شهرها و استان‌های دیگر ارتباط برقرار کنند

رییس مرکز رشد واحدهای فن آور لارستان به همراه جمعی از مدیران عامل شرکت های دانش بنیان با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کردند….

رییس مرکز رشد واحدهای فن آور لارستان به همراه جمعی از مدیران عامل شرکت های دانش بنیان با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در این نشست داریوش دهقان در سخنانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر توسعه شرکت های دانش بنیان بسیار تاکید دارند، اظهار داشت: این شرکت ها کارها و فعالیت هایی را در کشور انجام می دهند که نیاز کشور است و به ما کمک می کند تا از تحریم ها عبور کنیم.

وی تصریح کرد: از شرکت های دانش بنیان منطقه توقع می رود با شرکت های دیگر شهرها و استان ها ارتباط برقرار کنند، چرا که شرکت ها با همکاری یکدیگر می توانند هم افزایی ایجاد نمایند.

فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه معتقد هستیم که می توانیم با علم جوانان از تحریم ها عبور کرده و در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم، گفت: معتقد هستیم بنا بر استعداد خاص جوانان ایران، کارهای نو و خاص صورت دهند و اینها دور از دسترس نیست.

دهقان خطاب به مدیران شرکت های دانش بنیان خاطر نشان کرد: باید بر روی محصولات تبلیغات صورت گیرد، زیرا تبلیغات در فروش و باورپذیر کردن یک محصول بسیار تأثیر دارد. همچنین باید از فضای مجازی جهت تبلیغات بهره برد، زیرا یکی از کم هزینه ترین راه ها برای تبلیغ کردن استفاده از فضای مجازی است.

وی ادامه داد: راهکار دیگر این است که به فکر کمک دولت نباشید و در فکر این باشید که خودتان روی پای خودتان بایستید تا بتوان پیشرفت کرد.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه اگر تکیه جوانان ما به خودشان باشد، قطعا موفق خواهند بود، افزود:‌ دانشمندان کشور از جمله نخبگان منطقه خود را باور کرده و باید به آنها فرصت داد تا خودشان را نشان دهند.

دهقان اذعان کرد: صنعت و دانشگاه باید با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا هر دو پیشرفت نمایند و در این میان مراکز رشد فناوری می توانند نقش موثری ایفا کنند.

وی با تاکید بر اینکه انجام کارهای علمی در دانشگاه ها بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود، ابراز داشت: درکارهای علمی به آینده نیز باید توجه و برنامه ریزی شود که آینده حرفه ما به کجا خواهد رسید و چه پیشرفت هایی حاصل خواهد شد.

فرماندار ویژه لارستان اظهار کرد: وجود واحد تحقیق و پژوهش در شرکت های دانش بنیان ضروری است و در این واحد تحولات دنیا مورد بررسی قرار گرفته و طراحی محصول بر اساس تحولات تغییر خواهد پذیرفت.

دهقان با بیان اینکه امروز مرکز رشد فناوری نقش مهمی در اشتغالزایی نخبگان و در توسعه ی فرهنگ کارآفرینی منطقه دارد، خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک سهم عمده ای از اقتصاد منطقه در دست همین کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان برآمده از مرکز رشد باشد، بنابراین برای موفقیت در این زمینه باید همه ی دستگاه های شهرستان در تسهیل فعالیت های این مجموعه و شرکت های مستقر فعال تر از گذشته نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به اینکه تخصیص بودجه سه میلیارد تومانی برای مرکز رشد واحد‌های فناوری لارستان صورت گرفته و ابلاغ آن صورت گرفته است، گفت: امیدواریم اخذ این بودجه و تسهیلات بیشتر، باعث پیشرفت بیشتر مرکز رشد واحد‌های فناوری لارستان شود.

پیش از این نیز فرزاد قناعت پور رییس مرکز رشد واحدهای فناور لارستان گزارشی از عملکرد چندین ساله مرکز رشد واحدهای فن آور و شرکت های مستقر آن ارائه کرد.

همچنین جمعی از مدیران عامل شرکت های دانش بنیان لارستان هم مشکلات و درخواست های خود را بیان کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۴:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شرکت‌های دانش بنیان لارستان با شهرها و استان‌های دیگر ارتباط برقرار کنند”

  1. ناشناس گفت:

    “راهکار دیگر این است که به فکر کمک دولت نباشید و در فکر این باشید که خودتان روی پای خودتان بایستید تا بتوان پیشرفت کرد.”
    جناب فرماندار عجب راهکارهایی ارایه نمودند!!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین