شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

آسفالت خیابان‌های شهرک بوستان شهر لار

مسول اداره فنی و عمرانی شهرداری لار اظهار داشت: در راستای توجه به مطالبات شهروندان، آسفالت خیابان های شهرک بوستان شهر لار در حال اجراست. به گزارش میلاد لارستان به…

مسول اداره فنی و عمرانی شهرداری لار اظهار داشت: در راستای توجه به مطالبات شهروندان، آسفالت خیابان های شهرک بوستان شهر لار در حال اجراست.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ مسعود جعفرپور گفت: در راستای توجه به مطالبات شهروندان و به منظور ساماندهی و بهسازی معابر شهری و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، آسفالت خیابان های شهرک بوستان شهر لار در حال اجراست.

وی افزود: عملیات آسفالت خیابان های آفتابگردان جنوبی و ۲۴ متری یاسمن شهرک بوستان که طی روزهای گذشته اجرایی شده بود، اکنون به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: عملیات آسفالت ادامه خیابان ۲۴ متری عدالت و عملیات زیرسازی خیابان ۳۰ متری بوستان این شهرک نیز در حال انجام است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آسفالت خیابان‌های شهرک بوستان شهر لار”

  1. ناشناس گفت:

    مردم مژده مردم لار مژده !!!فعالیت عمرانی شهرداری لار که با پیگیری شورای شهر صورت گرفته اغاز شده است !!!! ول کنید مردم را سر کار گذاشتید ؟؟؟ بابا اسفالت کوچه و خیابان کار اولیه شهرداریهای شهرهای کوچک میباشد و اینگونه خبری میکنید و منت سر مردم میگذارید .یک روز عملیات اصلاح و لکه گیری به رخ مردم میکشید و یک روز اسفالت کوچه و خیابان واقعا متاسفم.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین