شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری آزمون دکتری در لارستان همزمان با 7 شهر فارس

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس، گفت: صبح فردا جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰، کنکور دکتری ۱۴۰۱، با حضور ۹هزار و ۱۱۸داوطلب در استان فارس برگزار خواهد شد. به گزارش…

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس، گفت: صبح فردا جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰، کنکور دکتری ۱۴۰۱، با حضور ۹هزار و ۱۱۸داوطلب در استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس، گفت: صبح فردا جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰، کنکور دکتری ۱۴۰۱، با حضور ۹هزار و ۱۱۸داوطلب در استان فارس برگزار خواهد شد.

علیرضا افشاری‌فر با بیان این که این آزمون در ۷ شهرستان استان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود افزود: داوطلبان در استان فارس برای رقابت در رشته‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان در آزمون دکتری ۱۴۰۱ شرکت می‌کنند.

وی گفت: ۹ هزار و ۱۱۸ نفر از ۱۸۶ هزار و ۵۵۶ داوطلب کنکور دکتری کشور، از استان فارس است که از این تعداد؛ ۶ هزار و ۶۵۴ نفر در شهرستان شیراز، به جلسه آزمون می‌روند.

نماینده سازمان سنجش در استان فارس با بیان اینکه کنکور دکتری ۱۴۰۱، در شهرستان‌های شیراز، لارستان، فسا، کازرون، جهرم، اقلید و مرودشت در استان فارس برگزار خواهد شد، افزود: این آزمون در ۲۱حوزه استان برگزار می‌شود که از این تعداد، ۱۵حوزه مربوط به شیراز است.

افشاری‌فر با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور، گفت: امسال هم مانند دو سال گذشته، همه تمهیدات لازم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی هنگام برگزاری آزمون دکتری در نظر گرفته شده و داوطلبان، موظف به رعایت نکات بهداشتی هستند.

وی گفت: کارت شرکت در آزمون از سه‌شنبه ۳ اسفندماه ۱۴۰۰، برای مشاهده و پرینت در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

نماینده سازمان سنجش در استان فارس تاکید کرد: در‌های ورود به حوزه‌های امتحانی، در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۶ اسفند بسته خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین