شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

جشن میلاد سرداران کربلا در کوی گاله شهر لار برگزار شد

همزمان با حلول ماه شعبان و به مناسبت میلاد با سعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و حماسه ساز حادثه عاشورا حسین بن علی (ع) و سالروز ولادت…

همزمان با حلول ماه شعبان و به مناسبت میلاد با سعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و حماسه ساز حادثه عاشورا حسین بن علی (ع) و سالروز ولادت علمدار رشید و بی بدیل کربلا حضرت ابالفضل العباس (ع) و بازمانده این واقعه بی همتا سید الساجدین حضرت زین العابدین (ع)، ویژه برنامه باشکوهی با عنوان جشن میلاد سرداران کربلا در کوی گاله شهر لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در این مراسم معنوی و فرهنگی که با حضور نواز شریفی لاری شهردار لار، مصطفی بینا، اشکان عسکری و سحر یادگارفرد اعضای شورای اسلامی این شهر و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، مرشد مسعود دراجی با نوای خوش و پنجه های هنرمندانه، شور و حال خاصی به این محفل بخشید.

در ادامه حاج آقا رحیمی از طلاب حوزه علمیه لارستان در سخنانی، با بیان اینکه ماه رجب و شعبان ماه آمادگی برای ورود به ماه مهمانی خدا است، گفت: با غلبه بر هوای نفس باید خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بر خواندن قرآن همراه با عمل به آن و همچنین با اشاره به آیات قرآن؛ بر قیام برای خدا به صورت گروهی تاکید کرد.

اجرای برنامه توسط گروه سرود سراج از پایگاه مقاومت شهید خوشه چین، مولودی خوانی اشکان عسکری از مداحان خوش نوای لارستان، اجرای نمایش طنز به کارگردانی سهراب سبحانی و اجرای مسابقه و اهدا هدایا به برگزیدگان مسابقات برگزار شده، از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین