پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

عیدانه به نیازمندان؛ توزیع ۲هزار بسته معیشتی در لارستان

همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، ۲هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در بین محرومین و نیازمندان توزیع شد….

همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، ۲هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در بین محرومین و نیازمندان توزیع شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ پاسدار عیسی افسری در آیین توزیع بسته های معیشتی در محل بوستان شهدای گمنام و با حضور شهردار لار، عضو شورای شهر لار، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان برگزار شد گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه و به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز و هزار بسته دیگر به صورت غیرمتمرکز و مجموعاً ۲هزار بسته توسط بسیج سازندگی سپاه لارستان و با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در بین محرومین و نیازمندان سراسر لارستان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان افزود: ارزش‌ هر کدام از این بسته ها که شامل اقلام اساسی برنج،مرغ،روغن،ماکارونی،حبوبات و رب گوجه می باشد، ۵۰۰ هزار تومان است که همزمان با اعیاد شعبانیه و روزهای پایانی سال تا شب عید نوروز در بین جامعه هدف کم برخورداری که توسط گروه های جهادی بسیج لارستان شناسایی شده اند توزیع خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “عیدانه به نیازمندان؛ توزیع ۲هزار بسته معیشتی در لارستان”

  1. ممدی گفت:

    حالا چرا این همه با فاصله زیاد از هم گذاشتن شاید فاصله گذاری اجتماعی ما انسانها به برنجها هم سرایت کرده لطفا اگر کسی میداند به ما هم بگوید ثواب دارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین