جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

آغاز مناقصه ۴۵ میلیاردی بیمارستان «جویم»

د دیدار نماینده مردم در مجلس و مدیران دانشکده علوم پزشکی لارستان با وزیر بهداشت از آغاز مناقصه ۴۵ میلیاردی بیمارستان «جویم» خبر داد و خواستار اختصاص “سی‌تی‌اسکن” برای «اوز»…

د دیدار نماینده مردم در مجلس و مدیران دانشکده علوم پزشکی لارستان با وزیر بهداشت از آغاز مناقصه ۴۵ میلیاردی بیمارستان «جویم» خبر داد و خواستار اختصاص “سی‌تی‌اسکن” برای «اوز» و «بیرم» و تاکید بر توسعه بیمارستان‌های «اوز»، «خنج» و «عمادشهر» شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر سلمانپور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر اقتداری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده و رضایی رئیس شورای شهر جویم با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرد.

حسین‌زاده در این دیدار پیگیر مهمترین مسائل و مشکلات دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش شد و گفت: با همت و تلاش مردم نیک‌اندیش، جنوب فارس به یکی از قطب‌های درمانی در جنوب کشور تبدیل شده است، اما لازم است وزارت بهداشت همکاری‌های بیشتری داشته باشد و گام‌های مهمی در راستای تامین تجهیزات و توسعه دانشکده‌ها بردارد.

وی همچنین پیگیر ساخت بیمارستان جویم و توسعه و تکمیل بیمارستان‌های راهپیما اوز، خنج و عمادشهر شد و در این رابطه عنوان کرد: خوشبختانه عملیات تکمیل ساخت بیمارستان جویم با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان وارد فاز مناقصه شد، اما لازم است وزارت بهداشت اعتبار بیشتری برای ساخت این پروژه اختصاص دهد.

اختصاص هرچه سریعتر دستگاه‌های سی‌تی اسکن به بیمارستان‌های اوز و بیرم نیز مورد مطالبه قرار گرفت و حسین‌زاده بیان داشت: در این رابطه پیگیری‌های بسیار زیادی انجام شده اما تاکنون این خواسته مهم مردم اوز و بیرم در بخش درمان تامین نشده است. لازم است باتوجه به اعلام آمادگی خیرین و نیک‌اندیشان این اتفاق هرچه سریعتر صورت بگیرد.

گفتنی است، صبح روز گذشته و با رای حسین‌زاده و نمایندگان در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱، ردیف بودجه دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش مستقل ماند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آغاز مناقصه ۴۵ میلیاردی بیمارستان «جویم»”

  1. بنی عباسی از بستک گفت:

    واقعا تعجب کردم بیمارستان اوز با این همه سابقه. دستگاه سی تی اسکن نداشته باشد اینگونه مسایل اینکه شهرستانها میخواهند تابع استان فارس باشند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین