سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

۲.۵ كيلومتر از باند دوم محور لار – بستك تا عید نوروز زير بار ترافيك می‌رود

  مديركل راه و شهرسازى لارستـان از بهره بردارى ۲.۵ كيلومتر از محور لار – بستك همزمان با عید نوروز خبرداد. شبانى با بيان اينكه این محور، بخشی از حلقه…

 

مديركل راه و شهرسازى لارستـان از بهره بردارى ۲.۵ كيلومتر از محور لار – بستك همزمان با عید نوروز خبرداد.

شبانى با بيان اينكه این محور، بخشی از حلقه اتصال مرکز کشور به بنادر لنگه، چارک، آفتاب و جزایر کیش و سیری بوده و یگانه مسیر ارتباط مستقیم زمینی استان فارس به مناطق مذکور است، افزود : طول کلی محور ١٢٠ کیلومتر بوده که ٦٨ کیلومتر آن، در حوزه اداره کل راه وشهرسازی لارستان واقع شده است كه با اجراى بهسازى محور لار – بستك و تكميل عمليات احداث تونل شهيده باختر بيگلرى طول کلی محور به ٩٠ کیلومتر کاهش می یابد.

وى تاكيد كرد: اجرای این پروژه، ضمن کاهش تصادفات و افزایش ایمنی، موجب تسهیل در امر حمل و نقل و به تبع آن، موجب افزایش ترانزیت کالا و رونق اقتصادی شده و دسترسی آسان مناطق شمال و غرب هرمزگان به فرودگاه بین المللی آيت الله آين اللهى لارستان، به عنوان تنها فرودگاه منطقه ای، جهت بهره گیری از پروازهای داخلی و به ویژه خارجی این فرودگاه از اهم اهداف احداث این محور می باشد.

شبانى تصريح كرد : پيش از اين اجراى باند دوم ٦ کیلومتر از مسير به بهره بردارى رسيده و هم اكنون ۲.۵ کیلومتر ديگر براى عید نوروز و استفاده مردم در شروع سال جديد بازگشايي و عملا تردد در باند دوم آن جريان خواهد گرفت.

مديركل راه و شهرسازى لارستـان با اشاره به اينكه تاكنون اعتبار هزینه شده جهت اين محور حدود ٥٠٠ میلیارد ريال بوده ، خاطر نشان كرد: ابنيه فنى و عمليات زير سازى جهت ۴.۵ کیلومتر ديگر از اين مسير انجام شده و تا قبل از پايان سال مالى ١٤٠٠ عمليات بیس و آسفالت آن تا قبل از واريانت به پايان خواهد رسيد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین