یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

50 گردشگر اروپایی میهمان یک روزه لارستان شدند

حضور یک گروه گردشگر اروپایی که روز گذشته وارد لارستان شدند، مورد توجه شهروند خبرنگار میلاد لارستان قرار گرفته و باعث شد تا عکاس میلادلارستان نیز برای تهیه گزارش به…

حضور یک گروه گردشگر اروپایی که روز گذشته وارد لارستان شدند، مورد توجه شهروند خبرنگار میلاد لارستان قرار گرفته و باعث شد تا عکاس میلادلارستان نیز برای تهیه گزارش به محل حضور آنان مراجعه نماید.

به گزارش شهروند خبرنگار میلادلارستان یک گروه حدودا ۵۰ نفری از گردشگران اروپایی از کشورهای آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ و سوئیس روز گذشته وارد لارستان شدند.

این تیم گردشگر که در حدود سنی بین ۵۰ تا ۶۰ ساله می باشند تور گردشگری خود را از اروپا آغاز نموده  و به سمت کشورهای خاورمیانه ادامه داده اند. این تیم اخیرا به کشورهای عمان و امارات سفر نموده و بالاخره با ماشین های کاملا مجهز خود وارد ایران شده اند.

قرار است این تیم  توریستی در برخی شهرهای کشور از جمله  شیراز، اصفهان، یزد، تهران و تبریز نیز به بازدید از آثار فرهنگی، هنری، باستانی کشور پرداخته و سپس از مرز ایران وارد کشور ترکیه شوند.

این گروه  در مسیر حرکت خود به شیراز یک شب در لار نیز توقف نمودند و با معرفی چند آثار باستانی و فرهنگی لارستان توسط تنی چند نفر از لارستانی های آشنا به میراث فرهنگی، مقرر شد امروز را به دیدن آثار باستانی لارستان از جمله  بازار قیصریه و آب انبارهای منطقه بپردازند.

همچنین با بیان آثار گسترده تاریخی  و باستانی لارستان(آب انبارها، بازار قیصریه، باغ نشاط و…)، رهبر تیم که اساسا فردی آلمانی نیز بوده  قول داد  که موقعیت لارستان را در برنامه های بعدی تور گردی خود به صورت جداگانه قرار دهد که این امر می تواند به گسترش حوزه توریست لارستان نیز کمک شایانی نماید.

در میان حضور این تیم گردشگر، محمد پاسیار عکاس میلاد لارستان نیز گزارش تصویری در این خصوص آماده نموده که در ساعات آتی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است برخی هماهنگی ها در این خصوص توسط آقایان حجتی و تقوی انجام شده و خانم مریم حجتی نیز توضیحاتی در  خصوص آثار باستانی منطقه را به زبان انگلیسی به تیم گردشگر مذکور ارائه نموده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین