شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

صدور کران کارت بانکی و ویزای توریستی در فرودگاه لارستان

  نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفر‌های هوایی با محوریت خدمات نوروزی برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رفیعی در این جلسه ایام نوروز…

 

نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفر‌های هوایی با محوریت خدمات نوروزی برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رفیعی در این جلسه ایام نوروز را اوج سفر‌های هوایی عنوان کرد و گفت: آماده گی فرودگاه، واحد‌های عملیاتی و کارکنان بخش‌های مختلف برای خدمت رسانی موثر و کارآمد به مسافران در حال انجام است.

او در ادامه افزود: خدمت رسانی به هموطنانی که سفر هوایی را برای مسافرت‌های نوروزی انتخاب می‌کنند برای ما افتخار است و در همین راستا دستورالعمل اجرایی واحد‌ها و ادارات مستقردر فرودگاه بین المللی لارستان با تدابیر و تمهیدات لازم جهت ارائه تسهیلات ویژه به مسافران نوروز ابلاغ می‌شود.

رفیعی تصریح کرد: با شروع سفر‌های نوروزی و افزایش حجم پروازها، اقدامات کنترلی در فرودگاه بین المللی لارستان تشدید خواهد شد، تامین نیروی و تدابیر لازم با هدف ارائه خدمات مطلوب نوروزی نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

او در بخش دیگر سخنان خود با تاکید در راستای تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: امنیت و ارائه خدمات مناسب، محصول مشترک همکاری نیروی‌های پلیس فرودگاه، سپاه، مردم، مسئولان فرودگاهی و تمام ادارات و نهاد‌های مربوطه است.

رفیعی در ادامه افزودند امسال خدماتی ویژه برای مسافرین در نظر گرفته شده است که شامل صدور ویزای مسافرتی و صدور کران کارت بانکی در فرودگاه لارستان است.

کران کارت در راستای توسعه خدمات کارت‌های ارزی به منظور ارائه خدمات متنوع ارزی و ریالی برای مشتریان و مسافرین طراحی شده است.

«کران کارت» امکان دریافت خدمات ریالی و ارزی را به صورت همزمان و برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور فراهم کرده است.

از سوی دیگر، حفظ مانده حساب به ارز، تبدیل ارز به ریال به نرخ روز در هنگام تراکنش و اتصال به شبکه پرداخت ریالی (شتاب و شاپرک) از ویژگی‌های این کارت ریالی و ارزی است.

سرعت، سهولت و امنیت در ارایه همزمان خدمات ریالی و ارزی، تبدیل ارز به ریال صرفا به میزان مورد نیاز، جلوگیری از خطرات ناشی از سرقت ارز به صورت اسکناس، دریافت وجه ارزی از خودبانک‌های ارزی بانک ملی ایران به صورت ۲۴ ساعته، امکان استفاده از درگاه‌های مجازی نظیر خرید اینترنتی و کاهش تبادل اسکناس در معاملات ارزی از دیگر مزیت‌های کارت ارزی- ریالی بانک ملی ایران است.

مدیر کل فرودگاه لارستان گفت: حضور دفتر روادید در فرودگاه یکی از خدمات ارزشمند دیگری است که مسافرین و همشهریان می‌توانند بهرمند شوند.

تمام خدمات کنسولی در این دفتر ارائه می‌شود که از جمله آنها می‌توان به تایید اسنادی مانند مدارک دانشجویی و پزشکی که نیاز به تایید وزارت امور خارجه دارند، تمدید و تجدید گذرنامه و خدمات مربوط به وکالت نامه‌ها اشاره کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین