جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

جهاد تعطیل‌بردار نیست/محرومیت‌زدایی در ایام نوروز

  بسیجیان و پاسداران لارستانی در تعطیلات نوروز با حضور در مناطق محروم و شرکت در اردوهای جهادی مشغول خدمات‌رسانی هستند تا نشان دهند در اوج لذت تعطیلات از خود…

 

بسیجیان و پاسداران لارستانی در تعطیلات نوروز با حضور در مناطق محروم و شرکت در اردوهای جهادی مشغول خدمات‌رسانی هستند تا نشان دهند در اوج لذت تعطیلات از خود می‌گذرند تا لبخند رضایتی بر لبان همنوع خود بنشانند.

به گزارش میلاد لارستان، تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای در کنار خانواده بودن، سفر کردن، استراحت کردن، شرکت در دورهمی‌ها، انجام تفریحات و گردش و غیره است اما هستند انسان‌هایی که تعطیل و غیرتعطیل، عید و غیرعید را نمی‌شناسند و برای آنکه بتوانند گره‌ای از کار بگشایند، از آسایش خود می‌گذرند و دست بکار و تلاش می‌زنند.

قصه جهادگران سر دراز دارد چراکه روایت ازخودگذشتگی ها و انجام کارهای بزرگ و اثرگذار آنها را دیده و شنیده‌ایم.

این بار داستان مربوط به جهادگران لارستانی است که با برنامه‌ریزی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان در قالب ۵ گروه مجزا با اعزام به مناطق محروم خطه لارستان دست به کارهای بزرگ زده‌اند.

در این خصوص سرهنگ عیسی افسری فرمانده سپاه ناحیه لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان ضمن تبریک عید نوروز و سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، خدمت‌رسانی به محرومان را یک وظیفه همگانی و در زمره وظایف دینی و انسانی برشمرد و اظهار داشت: جهادگران لارستانی در گذشته بارها در صحنه‌‌ها و حوادث مختلف نظیر سیل، زلزله، کرونا، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌آفرینی و غیره همت و اراده خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی با تمجید از اقدام جهادگران به جهت شرکت در اردوهای جهادی و فاصله گرفتن از خوشی های تعطیلات ایام عید، افزود: پس از آغاز سال جدید سه گروه جهادی متشکل بسیجیان، پاسداران و اقشار مختلف مردم با حضور در روستاهای زاهد محمود، بلوچی و هرمود، و شهر دهکویه در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی،واکسیناسیون دامپزشکی ،محرومیت‌زدایی و غیره دست به جهاد زده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه گروه جهادی پیامبراعظم(ص) وابسته به پایگاه امام حسین(ع) با تعداد ۴۰ جهادگر و با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیک‌اندیشان با حضور در روستای زاهدمحمود در حال خدمات‌رسانی هستند، تصریح کرد: اعضای این گروه در کنار ساخت پروژه های عمرانی منازل ، حمام و سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و …، با بهره‌گیری از کمترین امکانات در زمینه‌های گوناگون نظیر آموزش تحصیلی، سبک زندگی، فرزندآوری و تربیت فرزند، مسایل مرتبط با زندگی زوجین، آسیب‌های اجتماعی و غیره فعالیت دارند.

این مسوول به حضور گروه جهادی شهید برونسی که با عضویت جهادگران پاسدار ناحیه لارستان در شهر دهکویه برای احداث منزل مددجویان در قالب طرح ۳۲۰۶ واحدی تفاهم با کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و خاطر نشان کرد: قرار است در مرحله اول در سطح لارستان تعداد ۵ مسکن با همکاری بسیج سازندگی ،گروه های جهادی و کمیته امداد و بنیاد مسکن و خیرین برای نیازمندان احداث شود.

افسری با اذعان به اینکه گروه جهادی شهید بامداد متشکل از جهادگران طلبه نیز با حضور در روستای بلوچی در زمینه ساخت منازل مددجویان طرح تفاهم با کمیته امداد امام خمینی (ره) فعال هستند، گفت: همچنین گروه جهادی بسیج مهندسین با همکاری اداره دامپزشکی در راستای واکسیناسیون دام های روستایی در بخش مرکزی لارستان مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی شهید رهنمون(جامعه پزشکی) و شهید تهمتن (خادم الشهدا) در روستای زاهدمحمود حاضر اضافه کرد: نیک‌اندیشان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را در راستای مشارکت با گروه‌های جهادی در زمینه محرومیت‌زدایی، اشتغال‌آفرینی، تهیه جهیزیه نوعروسان، تامین هزینه تحصیل یا درمان نیازمندان به شماره کارت *۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۳۸۹۹۲ بنام کمکهای مردمی لارستان* واریز کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین