پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

نگهداری 63 سالمند استان فارس در سرای جهاندیدگان مهر لارستان

امام جمعه لارستان و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با سالمندان سرای جهاندیدگان مهر شهر لار دیدار و گفتگو کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

امام جمعه لارستان و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با سالمندان سرای جهاندیدگان مهر شهر لار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ حضرت حجت الاسلام والسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان به همراه داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری،نواز شریفی شهردار لار، محمد ابراهیم روشن ضمیر مسئول ستاد نماز جمعه لارستان، علیرضا بال افکن رییس اداره بهزیستی شهرستان و حاج محمدرضا نراقی از معتمدین و عضو هیات مدیره این مرکز با حضور در سرای جهاندیدگان مهر لارستان با سالمندان عزیز، اعضا هیئت مدیره، مدیر عامل وپرسنل زحمت کش این مرکز دیدار و به پدران و مادران ساکن این کوی مهر، ادای احترام کردند و آنها را مورد دلجویی و تفقد قرار دادند.

در این دیدار صمیمانه شادی و خرسندی پدران و مادران سالخورده از دلجویی دیدارکنندگان در چهره ی آنان هویدا بود.

حاج مرتضی روانشید مدیر عامل سرای جهاندیدگان مهر سالمندان لارستان هم طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از حضور امام جمعه و مسئولین ارشد شهرستان گفت: این مرکز در زمینی به مساحت ۱۳ هزار متر مربع با زیربنای ۴ هزار متر مربع توسط چهره ماندگار عرصه ی خیر اندیشی مرحوم حاج سیدعبدالرحیم هاشمی زاده ساخته شده است که شامل ۳ فاز مجزا و دارای ۸ اتاق، سلف سرویس، آشپزخانه، فیزیوتراپی، روانشناسی، مدیریت فنی، اتاق ورزش، نمازخانه،۳ انباری، اتاق مدیریت، موتورخانه، فضای سبز و غیره می باشد.

روانشید افزود: در حال حاضر در سرای جهاندیدگان مهر لارستان ۶۳ سالمند از تعدادی شهرستان های استان فارس و لارستان حضوردارند.

وی تصریح کرد: در این مرکز هم اکنون ۲۵ نفر در ۳ شیفت کاری مشغول به خدمات رسانی هستند.

اضافه میگردد تعدادی از سالمندان لارستانی نیز در این مرکز نگهداری میشوند.

گفتنی است این عزیزان با سرمایه عظیمی از تجارب ارزنده خود پشتوانه محکمی برای جوانان امروز هستند که می توانند از چراغ هدایت آنان در مسیر دشوار زندگی بهره ها ببرند و ما میدانیم که جوانان دیروز در قبال این ثروت که بهای طراوت دوران شبابشان است، چیزی جز محبت مطالبه نمیکنند.

امام جمعه و فرماندارویژه لارستان هم در سخنانی ازخانواده محترم زنده یاد سید عبدالرحیم هاشمی زاده، اعضاء هیئت مدیره، مدیر عامل و پرسنل زحمت کش این مجموعه تقدیر و تشکر کردند.

داریوش دهقان خطاب به پرسنل این مرکز گفت: کار شما کار سختی است که قطعا اجر و ثوابتان پیش خداوند تبارک و تعالی محفوظ است.

در پایان این بازدید، همگان برای شادی روح مرحوم سید عبدالرحیم هاشمی زاده فاتحه و صلوات فرستادند و به بررسی مسائل و مشکلات این مجموعه خیریه پرداختند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۵:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین