چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

نخستین المپیاد آینده‌سازان بسیج شهر لار بکار خود پایان داد

  نخستین المپیاد آینده‌سازان بسیج شهر لار با معرفی نفرات و تیم های برتر بکار خود پایان داد. به گزارش میلاد لارستان، به منظور کشف استعداد‌ها، ساماندهی و تربیت نیروهای…

 

نخستین المپیاد آینده‌سازان بسیج شهر لار با معرفی نفرات و تیم های برتر بکار خود پایان داد.

به گزارش میلاد لارستان، به منظور کشف استعداد‌ها، ساماندهی و تربیت نیروهای یگان آینده‌سازان و همچنین ایجاد فضای بانشاط بین نوجوانان از طریق رقابت سالم در قالب مسابقات متنوع، اقدام به برگزاری نخستین دوره مسابقات المپیاد آینده‌سازان بسیج* شد.

این مسابقات در حوزه‌های مختلف ورزشی، هنری، قرآن و معارف اسلامی در قالب ۱۴ رشته ورزشی(تیراندازی، پینگ‌پنگ، فوتبال، شطرنج، بازی رایانه‌ای و آمادگی جسمانی)، هنری(ساخت کلیپ با موبایل، ساخت پوستر با موبایل
عکاسی با موبایل)، قرآن و معارف(قرآن در رشته ترتیل، مداحی، اذان، احکام، نهج‌البلاغه) به اجرا درآمد.

در این المپیاد که به ابتکار اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید مرادزاده برگزار شد، ۱۵۰ نفر از بسیجیان نوجوان در مقاطع دبستان، متوسطه اول و دوم از ۲۰ پایگاه تحت پوشش حوزه‌های شهید مفید و شهدا شرکت داشتند.

این دوره از رقابت‌ها که بیش از یک ماه بطول انجامید، نفرات و گروه‌های شرکت کننده بصورت تیمی و انفرادی در رشته های مختلف مسابقه دادند.

در انتهای مسابقات هر رشته، به نفرات برتر مدال، لوح تقدیر و نگین متبرک حرم امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل(ع) اهدا شد.

طی آیینی با حضور مدیر حوزه علمیه لارستان، شهردار لار، روسای ادارات ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان لارستان، فرمانده سپاه ناحیه لارستان، جمعی از بسیجیان و خانواده های آنان که در تالار شهید نوبخت برگزار شد، از پایگاه‌ها و نفرات برتر تجلیل شد.

جایزه ویژه حاج قاسم سلیمانی با عنوان «تندیس فرمانده دلها» نیز به مصطفی آزادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید نوازالله مرادزاده رسید.

بدین ترتیب در انتها پس از امتیازبندی مجموع رشته ها، پایگاه مقاومت شهید مرادزاده توانست رتبه برتر این المپیاد را کسب کند و پایگاه‌های امام رضا(ع) و شهید همنشین‌فرد در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین