چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مسائل و مشکلات روستاهای جوزقدان و لاورستان بخش بیرم لارستان بررسی شد

با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسائل و مشکلات روستاهای جوزقدان و لاورستان بخش بیرم لارستان بررسی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسائل و مشکلات روستاهای جوزقدان و لاورستان بخش بیرم لارستان بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، طی نشستی با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معلون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده امام جمعه بیرم، مسائل و مشکلات روستاهای جوزقدان و لاورستان بخش بیرم لارستان بررسی شد.

در این نشست امام جمعه بیرم، دهیاران و شورا مشکلات این روستاها را اختصاص زمین جهت ایجاد شهرک، تعمیر و مرمت پل ورودی روستای لاورستان، کمبود آب شرب ، عدم چمن مصنوعی ورزشی، اجرای طرح هادی، کمبود فضای ورزشی و فرهنگی و غیره بیان کردند.

در این نشست معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مردمی بودن را از وظایف سنگین خود و مسئولان دانست و گفت: مسئولین باید با حضور خود میان مردم و هم نشینی با آنها، این وظیفه سنگین خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

داریوش دهقان در خصوص مشکلات مطرح شده هم گفت: موارد به جد توسط ادارات شهرستانی و کل، پیگیری و بررسی می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین