پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

نجوای دلبرانه لارستانی‌ها در شب‌های قدر

مساجد، حسینیه ها، تکایاها، اماکن مذهبی و قبور مطهر شهدا در جای جای لارستان و در شب‌های قدر سرشار از جمعیت مشتاق و صحنه حضور مومنان، شب زنده داران، دل…

مساجد، حسینیه ها، تکایاها، اماکن مذهبی و قبور مطهر شهدا در جای جای لارستان و در شب‌های قدر سرشار از جمعیت مشتاق و صحنه حضور مومنان، شب زنده داران، دل شکسته گان و دلدادگان به حرم و حریم امن الهی شد.

به گزارش میلاد لارستان، نواهای دلنواز دعا در این شب ها چه خوب شنیده می شد؛ شگفتی آرامش درون در دل شب های تاریک با دل هایی شکسته و چشم های گریان و گونه های خیس از پشیمانی ها چه دیدینی و شورانگیز بود.

در این کارزار عشق از هر قشری و نسلی پیدا بود و در اوج عظمت و شوریدگی و شکوه این شب های ناب زیباترین جلوه های معرفت و عشق را به یادگار گذارند.

اما خوش ترین و شورانگیزترین لحظه های ناب و شیدایی این شب های نوازش و نیایش به معبود از سوی جوانانی رقم می خورد که مشتقانه و با پیمانی راسخ آمده بودند تا فرازمندانه بر بام ملکوت الهی تکیه کنند.

«شب قدر» شبی است که در آن قرآن بر پیامبر عظیم‌الشأن اسلام نازل شده و فضیلت عبادت در این شب از تمام شب‌ها بیشتر است.

مساجد، حسینیه ها، تکایاها، اماکن مذهبی و قبور مطهر شهدا در جای جای لارستان در شب‌های ۲۱، ۱۹ و ۲۳ ماه رمضان مصادف با شب قدر سرشار از جمعیت مشتاق و صحنه حضور مومنان، شب زنده داران، دل شکسته گان و دلدادگان به حرم و حریم امن الهی شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین