جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

رکا‌ب‌زنی ۱۰۰ دوچرخه‌سوار منادیان وحدت شهرستان های لارستان، گراش و اوز+تصاویر

  در دومین روز از ویژه برنامه “تجلی همدلی” دوچرخه سواران منادی وحدت مسیر شهرستان های لارستان، گراش و اوز را رکاب زدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

 

در دومین روز از ویژه برنامه “تجلی همدلی” دوچرخه سواران منادی وحدت مسیر شهرستان های لارستان، گراش و اوز را رکاب زدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از کمیته رسانه و تبلیغات “تجلی همدلی”؛در دومین روز از “تجلی همدلی” گرامیداشت ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۸۷ سالروز سفر مقام معظم رهبری به منطقه تاریخی لارستان، تور دوچرخه سواری ” منادیان وحدت” با حضور صد ورزشکار از شهرستان های لارستان، گراش و اوز برگزار شد.

در این ویژه برنامه که صبح روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه به همت کمیته ورزش برگزار شد، صد دوچرخه سوار نوجوان، جوان، بزرگسال و پیشکسوت از شهرستان های لارستان، گراش و اوز مسیر لارستان تا اوز و بلعکس را رکاب زدند و در پایان در بوستان شهدای گمنام لار (روبروی پارک شهر) مورد استقبال مسئولین، ورزشکاران و ورزش دوستان قرار گرفتند.

در مراسم استقبال که با حضور احمد دلاور و احسان طاهری معاونین فرماندار ویژه لارستان، نواز شریفی لاری شهردار لار، زینل قنبری رئیس شورای اسلامی شهر لار، محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، عنایت الله موحدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و حسین طارمی زاده رئیس هیئت فوتبال شهرستان برگزار شد، هدایایی توسط شهرداری لار به عنوان “دبیر ویژه برنامه تجلی همدلی” به ورزشکاران شرکت کننده در این تور دوچرخه سواری اهدا شد.

در ادامه تصاویری از این برنامه را از لنز دوربین حجت حاجیانی مشاهده می‌کنیم:

 

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین