جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

وحدت؛نقطه برجسته سفر رهبری به لارستان

مدیر مدارس دینی و امام جمعه موقت اوز گفت:  آنچه که بیش از همه در ماهیت و محتوای سخنان مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خود به لارستان بزرگ برجسته…

مدیر مدارس دینی و امام جمعه موقت اوز گفت:  آنچه که بیش از همه در ماهیت و محتوای سخنان مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خود به لارستان بزرگ برجسته بود و روی آن تاکید داشته ایم همین موضوع وحدت بوده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، شیخ صالح انصاری در آیین جشن هفته لارستان بزرگ بمناسبت سفر تاریخی مقام معظم رهبری به این خطه اظهار داشت: وظیفه و رسالت اصلی همه ما به خصوص افراد تریبون دار و رسانه ها این است که از میراث گرانقدری که گذشتگان و بزرگان در خطه جنوب فارس به ارمغان آورده اند یعنی حفظ انجسام و وحدت پاسداری و حفاظت کنیم.

وی تصریح کرد: آنچه که بیش از همه در ماهیت و محتوای سخنان مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خود به لارستان بزرگ برجسته بود و روی آن تاکید داشته ایم همین موضوع وحدت بوده است.

وی تصریح کرد: ما امروز یک میراثی به عنوان صله رحم لارستان بزرگ در وجود خودمان نهادینه کرده ایم که باید با ظرافت و هوشیاری از آن پاسداری کنیم.

شیخ انصای گفت: ما زبانمان، فرهنگ و دین و آیینمان یکی است و اشتراکات فراوانی داریم و هر کس که بخواهد در قطع کردن این صله رحم و وحدت و انسجام در منطقه اقدامی انجام دهد و جفایی از او سر بزند مورد نفرین پروردگار و رسول خدا با توجه به آیات قرآنی قرار گرفته است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۴:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین