پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی در لارستان برگزار می‌شود

ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی در شهرستان لارستان برگزار می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام مهدی اقبالی راجع به انتخابات…

ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی در شهرستان لارستان برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام مهدی اقبالی راجع به انتخابات شورای هیئات مذهبی اظهار داشت: روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در لارستان هم زمان با سراسر کشور ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اقبالی که مسئولیت ستاد انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان را عهده دار است راجع به کاندیدای این دوره تصریح کرد:از ۱۴ اردیبهشت الی ۲۲ اردیبهشت در وقت قانونی ثبت نام کاندیدا تعداد ۱۲ نفر ثبت نام کرده اند که ۱۰ نفر اقایان و ۲ نفر خواهران هستند که از این تعداد ۵ نفر به عنوان عضو اصلی و ۲ نفر به عنوان عضو علی البدل به مدت ۴ سال مسئولیت شورای هیئات مذهبی شهرستان را عهده دار می شوند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان در ادامه با بیان اینکه شورای هیئات مذهبی میتواند در مسائل فرهنگی شهرستان اثر گذار باشند گفت:از مسئولین هیئات مذهبی که در سامانه طوبی هیئت خود را ثبت کرده اند خواهش میکنم روز جمعه ۳۰ اردیبهشت با حضور در اداره تبلیغات اسلامی در انتخابات شرکت کنند ضمنآ اسامی کاندیدا بعد از تایید صلاحیت در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در کانالهای خبری شهرستان اعلام می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین