جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تکریم و معارفه مسئولین کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جویم

  با حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان،آیین تکریم و معارفه مسئولین کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جویم برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم،…

 

با حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان،آیین تکریم و معارفه مسئولین کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جویم برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، آیین تکریم و معارفه مسئولین کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جویم، با حضور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و هیئت همراه،امام جمعه،بخشدار،شهردار،شورای اسلامی شهر،روسای دادگاه عمومی و آموزش و پرورش،فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و نیروی انتظامی،خانواده معظم معلم شهید(علی محمد حسنی ) و جمعی از فرهنگیان در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش جویم برگزار شد.

در این مراسم،جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان اظهار داشت: کار بسیج فرهنگیان همراه کردن فرهنگیان با بسیج و رسالت جهت نیل به اهداف نظام و انقلاب است که شاید در ظاهر کاری ساده باشد اما در اصل رسالت سنگینی است و بایستی فرهنگیان در اولویت باشند جهت جهاد تبیین، چرا که اکنون جامعه به تبیین مسائلی در حوزه سیاسی-اقتصادی و اجتماعی نیاز دارد و فرهنگیان با آگاهی و آموزش به دانش آموزان و خانواده های آنان بهتر می توانند شبهات و گره های ذهنی دانش آموزان را باز کنند.

جواد مکاری افزود: کانون بسیج فرهنگیان باید در راستای اردوهای جهادی ،تهیه لوازم التحریر جهت دانش آموزان بی بضاعت و پیگیری برگزاری کلاس های تقویتی دانش آموزانی که توان پرداخت هزینه های کلاس خصوصی را ندارند فعالیت داشته باشد و زمانی که فرهنگیان بتوانند تبیین و گره گشایی نمایند قطعا آینده خوبی جهت نسل های بعدی رقم خواهد خورد.

وی همچنین از خانواده معظم معلمان شهید(علی محمد حسنی و عبدالحسین احراری) تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه،مصیب رستمی نژاد(مسئول جدید کانون بسیج فرهنگیان جویم) اهم برنامه های آینده کانون را اجرای برنامه های آموزشی،ابلاغی،ایجاد تمهیدات لازم جهت شرکت فعال و سازمان یافته فرهنگیان در عرصه های فرهنگی-تربیتی-سیاسی-هنری و اجتماعی، تببین فرهنگ،تفکر و روحیه بسیجی فرهنگیان در سطح شهرستان به منظور احساس مسئولیت و نیل به خودباوری،  ایجاد تمهیدات لازم برای جلب همکاری آحاد فرهنگیان و بهره گیری از خدمات علمی-فرهنگی در جهت رشد و شکوفایی دانش آموزان، انجام فعالیت های فرهنگی-مذهبی-آموزشی، ارتباط و هماهنگی با سازمان ها،ادارات و نهادهای فرهنگی و تبیین و اجرای فرامین امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در کانون و مدارس برشمرد.

پیش از این امام جمعه-بخشدار و رییس اداره آموزش و پرورش مطالبی مطرح و همچنین علیرضا رخ فروز مسئول سابق کانون بسیج فرهنگیان جویم گزارش عملکرد ۵ ساله کانون را ارائه کرد.

در پایان، حکم مسئولیت مصیب رستمی نژاد به عنوان مسئول جدید کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جویم اعطا و از زحمات پنج ساله علیرضا رخ فروز قدردانی شد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما-جویم

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۴:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تکریم و معارفه مسئولین کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جویم”

  1. ناشناس گفت:

    چرا فرماندار شهرستان جویم منصوب نمی شود؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین