پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پیام های بهمنی، حسین شیری و قاسمی خطاب به جعفرپور

در پی برگزیده شدن جمشید جعفرپور به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی (دوره دهم) آقایان بهمنی، حسین شیری و قاسمی پیام های صادر نمودند

در پی برگزیده شدن جمشید جعفرپور به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی (دوره دهم) آقایان بهمنی، حسین شیری و قاسمی در پیام های جداگانه ای ضمن تبریک به وی نکاتی را یادآور شدند. متن پیام های ارسالی بدین شرح است:

 

۱- پیام آقای بهمنی

بسمه تعالی

مردم شریف شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش

بدین وسیله بر خود لازم می‌دانم از حضور پرشور شما مردم عزیز در پای صندوق‌های رای و صیانت از آرمان‌های شهدا و امام راحل تشکر و قدردانی نمایم. بدون شک و فارغ از هر نتیجه‌ای که در انتخابات به دست می‌آمد، همین انگیخته شدن شور و شوق انتخاباتی که به حضور گسترده مردم انجامید، نویدبخش آینده‌ای پرصلابت و پرامید برای مملکت اسلامی ما و خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم است.

همچنین بر خود لازم می‌دانم که از اعتماد اعضای محترم کارگروه انتخاباتی گراش به این‌جانب نهایت تشکر و قدردانی را به عمل آورم، که اگر بداخلاقی‌ها و احساسات‌گرایی‌ها سد راه نمی‌شد و تصمیمات و برنامه‌های این کارگروه امین و دل‌سوز به مرحله اجرا می‌رسید، یقینا نتیجه‌ی دیگری در این انتخابات رقم می‌خورد. همچنین از اعضای محترم ستاد انتخاباتی این‌جانب، جوانان عزیز دانشجو، ورزشکاران و   سایر اقشار جامعه که در این مدت پشتوانه معنوی، فکری و عملی این‌جانب در رقابت‌های انتخاباتی بودند، صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می‌آورم.

و در نهایت به جناب آقای دکتر جعفرپور، نماینده‌ی منتخب مردم شریف لارستان، خنج و گراش نیز تبریک می‌گویم، و از خداوند منان توفیق ایشان را در راه خدمت‌گذاری به این مردم شریف و مملکت بزرگ ایران اسلامی مسئلت می‌دارم.

میرزاخلیل بهمنی

کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

payam

۲-  پیام آقای حسین شیری

مردم شریف شهرستان‌های لارستان،خنج و گراش

با سلام و درود به روح بلند و ملکوتی معمار کبیر انقلاب و ارواح پاک و طیبه شهدا و آرزوی سلامتی رهبر فرزانه انقلاب و ادای احترام به محضر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عزیز از عموم ملت شریف سه شهرستان به منظور شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کمال تشکر و قدردانی را دارم. همچنین از بزرگوارانی که در کل منطقه از اینجانب حمایت نموده‌اند به ویژه اعضای ستادها سپاس‌گزارم.

از کاندیداهای محترم که با حضور خود گرمی‌بخش فضای انتخابات بودند و از همه مجریان و ناظران انتخابات تشکر می‌نمایم. از مردم ولایی و بابصیرت شهر گراش که تسلیم تصمیم جهت‌دار عده‌ای خاص نشده و با بینش سیاسی و درک عمیق مسایل و با بی‌اعتنایی به جوسازی‌ها و یکجانبه‌نگری‌ها، بنده را مفتخر به کسب آرای اکثریت قاطع خود نموده‌اند صمیمانه قدردانی می‌نمایم و به شما اطمینان می‌دهم به عنوان یک خادم کوچک، تمام توان خود را در خدمت‌رسانی به شما مردم لایق به کار خواهم گرفت.

در پایان انتخاب جناب دکتر جمشید جعفرپور را تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

حسین‌علی حسین شیری

۳- پیام آقای قاسمی

بسم رب الشهداء  و الصدیقین

سلام بر تمامی دوستان دیارِ كهن،

شما که دستانتان بوی تلاش میدهد و در چشمانتان صداقت و اخلاص موج میزند. اگر نبود جِد و جهد خستگی ناپذیر و همت و تلاش متعهدانه و بی آلایش شما، هرگز چنین حماسه ای رقم نمی خورد. حماسه ای که شما خلق کردید بیانگر عظمتِ اخلاص، اتحاد و همدلی شیرمردان و شیرزنان اين سرزمین،  و برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار کهن بود. شما که با تکیه بر فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بیعتی مجدد و میثاقی ناگسستنی با امام راحل (ره)  و خون مطهر شهدای سرافرازمان بسته و با شرکت باشکوه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حماسه ای را خلق کرده و عزّت و سربلندی میهن سرافرازمان را بیمه نمودید.

در این جا بر خود فرض می دانم تا از همه  عزیزان حاضر در فرمانداری، بخشداری و نیروی انتظامی که با تلاش شبانه روزی موجبات انتخاباتی پرشوررا در محیطی امن فراهم کردند کمال سپاس  و قدردانی را داشته باشم و از تمامی کاندیداهای بزرگواری که بنا بر احساس مسؤولیت با حضور خود در صحنه، باعث گرمی میدان حساس و سرنوشت ساز انتخابات گردیدند تشکرنموده، و توفیقات روز افزون جناب آقای جعفرپور نماینده منتخب مردم لارستان را از خالق هستی خواستارم. امید که با همدلی و همزبانی همه عزیزان، شاهد سربلندی و عزّت روزافزون میهن عزیزمان باشیم.

هاشم قاسمی

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین