پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید فرماندار ویژه لارستان از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان بازدید كرد.

به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان بازدید نمود.

فرماندار ویژه لارستان در این بازدید ۴ ساعته در نشستی که با مدیر کل، معاونین، جمعی از پرسنل و فرماندهان سپاه و پلیس فرودگاه داشت؛ مسائل و مشکلات حوزه های مختلف فرودگاه را از جمله موارد اداری،حفاظتی، امنیتی و غیره را مورد بحث و بررسی قرار داد.

داریوش دهقان در سخنانی با بیان اینکه فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان مایه آبرو و عزت شهرستان است، اظهار کرد: فرودگاه‌ به عنوان مهم‌ترین زیر‌ساخت‌ جوامع پیشرفته محسوب می‌شو‌د و علاوه بر‌ رشد اقتصادی به ایجاد توسعه پایدار نیز کمک‌ می‌کند.

 فرماندار ویژه لارستان افزود: یکی از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در لارستان بزرگ، فرودگاه این شهرستان است و همواره توانسته در بخش‌های مختلف کمک شایانی به این شهرستان داشته باشد.

 معاون استاندار فارس بیان داشت: فرودگاه از دروازه‌های ورودی منطقه است که می‌تواند در بخش‌های مختلف یاری‌رسان باشد،  بنابراین تلاش می کنیم فرودگاه تقویت و پروازهای داخلی و خارجی افزایش یابد.

او با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این فرودگاه در سخنانی گفت: بحمدالله کارهای خوب و قابل قبولی صورت پذیرفته و به تجهیزات مناسبی مجهز گردیده است.

دهقان با تاکید بر اینکه فرودگاه‌ها از زیرساخت‌های مهم کشورند، تاکید کرد: فرودگاه یکی از زیرساخت های اصلی و تاثیرگذار است که در رونق اقتصادی و حتی معادلات اجتماعی،  سیاسی و فرهنگی تاثیر و نقش بی بدیلی در عامل رشد اقتصادی و  توسعه‌  پایدار در منطقه دارد.

فرماندار ویژه لارستان افزود: با توجه به ظرفیت های خوب  منطقه لارستان بزرگ، فرودگاه شهرستان بستر خوبی برای جذب سرمایه گذاران و گردشگران می باشد.

معاون استاندار فارس خاطر نشان کرد: همکاری سرمایه گذاران منطقه می تواند زمینه مساعدی برای تقویت پرواز های این فرودگاه باشد.

وی در پایان از زحمات مسئولین و کارکنان فرودگاه در همه بخش ها تقدیر و تشکر کرد و برای همگی آنان توفیق بیشتر خدمت به مردم را آرزو نمود.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه با کارمندان و از تمام بخش های مختلف فرودگاه از جمله ساختمان اداری، واحد پلیس و سپاه، شرکت ایران ایر، ترمینال، واحد فنی مهندسی، برج کنترل، بخش گمرک، بخش گذرنامه، مراقبت پرواز، شرکت خدمات هوایی سامان، مراکز DVOR و DME ، موتورخانه، باند فرودگاه و خدمات ایمنی زمینی و غیره نیز بازدید کرد. 

مهندس امین اله صولتی مدیر کل فرودگاه لارستان نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه این فرودگاه يکي از فرودگاه هاي پرکار جنوب کشور محسوب مي شود؛ گفت: فرودگاه بين المللي لارستان همه روزه پروازهاي خارجي خود را به مقصد دبی، كويت، قطر و پروازهاي داخلي به مقصد تهران را در برنامه دارد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین