شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مسقطی و کباب لاری، قتلمه و دلبرو میهمان جشنواره میراث ناملموس فارس

جشنواره آیین ها و میراث سنتی استان فارس از ۳۰ اردیهشت به مدت سه روز در شیراز در حال برگزاری بوده و آثاری از صنایع دستی و خوراکی های لارستان،…

جشنواره آیین ها و میراث سنتی استان فارس از ۳۰ اردیهشت به مدت سه روز در شیراز در حال برگزاری بوده و آثاری از صنایع دستی و خوراکی های لارستان، گراش و خنج نیز در این جشنواره حضور یافته اند.

کیان رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری لارستان در گفتگو با میلاد لارستان با بیان اینکه به عنوان شاخص صنایع دستی لارستان حصیر بافی در این غرفه نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می گیرد اظهار داشت: همچنین مسقطی لاری، چولو، دلبرو و قتلمه به عنوان شیرینی های محلی در این نمایشگاه معرفی شده و همچنین در محل برگزاری نمایشگاه محصولات فوق با حضور بازدید کنندگان تهیه و تولید می شود.

 

وی با بیان اینکه محل نمایشگاه روبروی ارگ کریم خان زند در شیراز می باشد بیان داشت: از دیگر محصولات خوراکی می توان به کباب لاری اشاره نمود که در این نمایشگاه طبخ می شود.

کیان در ادامه اظهار داشت: گروه کلاه کنی لطیفی نیز به صورت زنده به اجرای برنامه خواهند پرداخت و شهرستان های لار، گراش و خنج هم از جنوب فارس در این جشنواره میراث ناملموس حضور یافته اند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین