شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
10 سال برای تعریض 10 کیلومتر کافی نیست؟!!

“آب‌باریک؛ جاده ای که هم جان میگیرد و هم رای”

به گزارش میلاد لارستان، در شامگاه آخرین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ طی سانحه‌ای در جاده آب‌باریک واقع در سه کیلومتری شهر بنارویه در اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با…

به گزارش میلاد لارستان، در شامگاه آخرین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ طی سانحه‌ای در جاده آب‌باریک واقع در سه کیلومتری شهر بنارویه در اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی نیسان، راکب موتورسیکلت که یک نوجوان بود در دم جان داد.

در پی این حادثه کانال خبری بنارنیوز با عنوان «آب‌باریک؛ جاده ای که هم جان میگیرد و هم رای» به انتقاد از عدم رسیدگی به این محور پرداخته است که در زیر می‌آید:

در طول ده سال گذشته هر شخص کاندیدی برای گرفتن رای بیشتر در انتخابات شورای شهر، اولین تبلیغ خودرا تعریض و دوبانده کردن جاده آبباریک و بختیارویه به نمایش گذاشته است.

به گواه آرشیو رسانه های شهر، کاندید داشتیم که بعد از چهار سال هم برای دور دوم به کنار جاده آمده و خبر از اختصاص ردیف بودجه به این جاده صحبت کرده است.

همه شهروندان از وضعیت نامطلوب اقتصادی کشور و مشکلات جذب بودجه خبر دارند ولی ده سال برای تعریض دو جاده پنج کیلومتری زمان زیادی است.

با یک محاسبه ساده و اندک همت و اراده ای، اگر سالی یک کیلومتر هم ابن جاده را تعریض کرده بودند الان از آبباریک تا بختیارو لااقل زیر سازی آماده بود و به عبارت دیگر روزی سه متر طول!

هر ساله با دیدن تصادفات دلخراش و جان دادن جوانان و نوجوانان عزیز این شهر بیشتر مسؤلین و مردم به تکاپو می افتند ولی متاسفانه با گذشت چند روز دوباره اوضاع به روال اول برمی‌گردد.

جای بسی تعجب و تأسف است که چرا اداره کل راه و شهرسازی لارستان که معادل یک استان بودجه میگیرد در تعریض ده کیلومتر جاده که نصف آن هم ریز سازی شده، مانده است…

جاده ای که کل سیمان و آجر و آهن آلات ،شهرهای خنج و لامرد تا عسلویه را از خود عبور می‌دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین