چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

۷ پروژه آموزشی – ورزشی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان در بیرم ساخته می‌شود

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷ پروژه آموزشی – ورزشی؛ شامل ۴ مدرسه، ۲ زمین چمن مصنوعی مدرسه‌ای و یک پژوهشسرای دانش‌آموزی با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۲۰۰…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷ پروژه آموزشی – ورزشی؛ شامل ۴ مدرسه، ۲ زمین چمن مصنوعی مدرسه‌ای و یک پژوهشسرای دانش‌آموزی با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهر بیرم و روستاهای آن بخش ساخته و تکمیل می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خانه ملت، حسین زاده  تصریح کرد:یک مدرسه ۹ کلاسه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در روستای بالاده، یک مدرسه ۶ کلاسه با اعتبار ۶ میلیارد تومان در روستای محمدقاسمی و یک مدرسه ۳ کلاسه با اعتبار ۳ میلیارد تومان در روستای علی‌آباد اوکشی ساخته و دبستان نیمه‌تمام سلحشور در شهر بیرم نیز با اعتبار ۵ میلیارد تومان تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲ زمین چمن مصنوعی نیز در دبستان شهید صادق‌نژاد روستای “کریشکی” و مجتمع شهید برزو شهر بیرم با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون با همکاری خیر گرانقدر حاج محمد حاج حمزه اسدی و مشارکت خانواده شهید برزو ساخته می‌شود.

حسین زاده افزود: پژوهشسرای دانش‌آموزی مجتمع شهید برزو شهر بیرم نیز با اعتبار ۵ میلیارد تومان که بخش زیادی از اعتبارات آن توسط خیرین (احمد و رحمت‌الله نگهداری) تامین می‌شود، ساخته خواهد شد.

حسین‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش فارس، مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس فارس، فرماندار ویژه لارستان، مدیر آموزش و پرورش بیرم و سایر مسئولان این بخش عنوان کرد: اعتبارات این پروژه‌ها با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل نوسازی مدارس و منابع اختصاص یافته به مناطق سیل‌زده تامین خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین از گذشته تاکنون نقش مهم و اثرگذاری در ساخت مدارس و مراکز آموزشی در جنوب استان داشتند و لازم است دولت به منظور قدردانی از خیرین، خدمات بیشتری به مردم این منطقه در حوزه‌های مختلف ارائه دهد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین