جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای سده خنج با همت 12میلیارد تومانی “خیر” خنجی

 مرکز خدمات جامع سلامت روستای سده خنج در هفته جاری و همزمان با ایام آزادسازی خرمشهر و به یمن این روز عزیز مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش میلاد…

 مرکز خدمات جامع سلامت روستای سده خنج در هفته جاری و همزمان با ایام آزادسازی خرمشهر و به یمن این روز عزیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان  در ابتدای مراسم دکتر رزم پور رئیس شبکه بهداشت و درمان خنج طی سخنانی با بیان اینکه سپاس‌گوی خیر محترم، حاج سهراب عسکری هستیم که تا رسیدن به پایان پروژه، گام به گام همراه ما بوده‌ و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان هزینه کردند، اظهار داشت:  این پروژه در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و در زیربنای ۱۲۸۳ مترمربع ساخته شده است. وی گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستای سده شامل ۱۷ اتاق خدمات رسانی بوده و خدمات این مرکز به ۳۲۰۰ نفر ارایه می شود.

وی همچنین از یک اتفاق خوش دیگر در خصوص مرکز خدمات سلامت روستای سده  خبر داده و افزود: در ادامه پیگیری های انجام شده و در سفر اخیر به وزارت بهداشت با همراهی مشاور عالی دانشکده، موفق به اخذ موافقت اصولی راه اندازی واحد دندانپزشکی این مرکز شدیم.

در ادامه دکتر سلمان پور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز در سخنانی بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «خرمشهرها، در پیش است؛ البته نه در میدان جنگ نظامی، بلکه در میدانی که ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد و برعکس آبادانی نیز به‌دنبال دارد اما از جنگ نظامی سخت‌تر است».

وی افزود: باعث بسی خرسندی است که در نخستین روز از بازدیدهای میدانی خود از روستای سده بازدید کرده ام و اولین افتتاح رسمی شهرستان خنج را نیز در این روستا انجام میدهیم.

سلمان پور گفت: سر تعظیم فرود می آورم در مقابل خیرین نیک اندیش شهرستان خنج، روستای سده و بالاخص خیر بلند همت پروژه، حاج سهراب عسکری و از سخت کوشی و تلاش شبانه روزی دکتر رزمپور در راه اندازی این مرکز بسیار سپاسگزارم.

وی با تشکر و قدردانی از تلاش مدیران، مسیولین گذشته و حال دانشکده علوم پزشکی لارستان و شبکه بهداشت شهرستان خنج  در احداث و تکمیل این مرکز اظهار امیدواری کرد که این مرکز بیشتر از مراجعات درمانی، مراجعات بهداشتی داشته باشد.

سلمان پور با بیان اینکه ایران به لحاظ جمعیتی در آستانه بحران نیروی انسانی جوان قرار دارد و شاخص های جهانی، ایران آینده را ایرانی سالمند پیش‌بینی کرده که بیش از مولد بودن، هزینه زاست گفت: امیدوارم مرکز خدمات جامع سلامت سده یکی از پیشروترین مراکز روستایی در بحث جمعیت و شاخص های جمعیتی باشد.

 اسفندیاری، فرماندار شهرستان خنج  نیز طی سخنانی با بیان اینکه  یکی از ویژگی های مهم خیرین ما، حضور همه جانبه در حوزه های گوناگون  است بیان داشت: هر جا دست یاری به سمت این عزیزان دراز شده، به یاری فشردند. وی گفت: بنا داریم خیرین را گرد هم آوریم و با استمداد از خود این عزیزان، با ساماندهی پتانسیل موجود، مشکلات را مرتفع کنیم.

وی با تقدیر از تلاش های رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان و رئیس شبکه بهداشت خنج افزود:  تلاش کنیم حتی المقدور در تامین نیرو این مرکز از نیروهای بومی منطقه استفاده شود،ما نیز در فرمانداری در تلاشیم تا با تامین اعتبار، مجموعه را یاری رسانیم.

در ادامه این مراسم  شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج نیز  از تلاش های خیرین منطقه و خصوص حاج سهراب عسکری در خدمت به همنوع تقدیر نموده و در پایان پیام عسکری، نماینده خیر و پیمانکار پروژه نیز قرائت شد. در این پیام آمده است: دانشکده به وعده خود عمل و در موعد مقرر، نسبت به افتتاح مرکز اقدام کرد. برخی تصور نمی‌کردند که مرکز بلافاصله پس از تحویل، در کوتاهترین زمان ممکن افتتاح شود. ما هم انتظار داریم با حضور پزشک بخش های مختلف درمانگاه راه اندازی شود.

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۴:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای سده خنج با همت 12میلیارد تومانی “خیر” خنجی”

  1. خنجی از دبی گفت:

    مردم خنج واوز وگراش ولار هرچه دارند از همت خیران خلیج رو دارند خداوند به آنها وکسب کارشان وشهرهای محل کارشان برکت وابادانی بیشتر بدهد
    ..

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین