شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
قائم مقام دبیر جشنواره فیلم کوتاه کل گراش

تمامی فیلم‌های جشنواره فیلم کوتاه کل گراش رایگان اکران می‌شود

میلاد لارستان: قائم مقام دبیر جشنواره فیلم کوتاه کل گراش از اکران رایگان تمامی فیلم‌های این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: برگزارکنندگان جشنواره دوازدهم فیلم کوتاه کل تصمیم گرفته‌اند امسال بلیط‌فروشی نداشته باشند و تمام فیلم‌ها به صورت رایگان شود.

قائم مقام دبیر جشنواره فیلم کوتاه کل گراش از اکران رایگان تمامی فیلم‌های این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: برگزارکنندگان جشنواره دوازدهم فیلم کوتاه کل تصمیم گرفته‌اند امسال بلیط‌فروشی نداشته باشند و تمام فیلم‌ها به صورت رایگان شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ عبدالمهدی آئینه‌افروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به شروع جشنواره فیلم کوتاه کل گراش از امروز اظهار داشت: برگزارکنندگان جشنواره دوازدهم فیلم کوتاه کل تصمیم گرفته‌اند امسال بلیط‌فروشی نداشته باشند و تمام فیلم‌ها به صورت رایگان شود.

وی هدف از این تصمیم را فراهم کردن شرایط برای دیده شدن تمامی فیلم‌ها اعلام کرد و گفت: این جشنواره ۱۲ تا ۱۴ اسفند در دو محل یعنی در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پزشکی و همچنین سینمای گراش برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارشاد شهرستان گراش افزود: ۳۷ فیلم کوتاه و مستند در این دوره از جشنواره به‌نمایش در می‌آید که از ۳ استان فارس، هرمزگان و بوشهر انتخاب شدند.

آئینه‌افروز خاطرنشان کرد: مجید برزگر، مهدی نادری و آیدا پناهنده داوری بخش اصلی این دوره از جشنواره را برعهده دارند و امیرشهاب رضویان به عنوان مهمان ویژه و امیر سعید قطبی‌زاده به‌عنوان منتقد در این دوره از جشنواره حضور دارند.

وی تصریح کرد: امسال علاوه بر تندیس و جوایزی که برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده جایزه‌ای ویژه از طرف انجمن فیلم کوتاه ایران نیز در میان جایزه‌ها دیده می‌شود.

قائم مقام دبیر جشنواره فیلم کوتاه کل گراش بیان کرد: سه کارگاه با موضوع سینما و فیلم‌سازی در حاشیه برگزاری جشنواره و نقد و بررسی آثار با حضور امیرسعید قطبی‌زاده در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در ساعت ۲۳ برگزار می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین