شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان با فرماندار ویژه لارستان

رییس اداره صمت شهرستان، رییس اتاق اصناف،رییس و اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان لارستان با فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمودند.

ابراهیمی زاده، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به همراه حاج عبدالرسول قدسی رییس اتاق اصناف و محمدرضا زائر رییس و اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان لارستان با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در این نشست دهقان فرماندار ویژه لارستان در سخنانی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان را در کنار سایر دستگاه ها، بازوی کمکی برای شناسایی و گزارش تخلفات احتمالی عنوان کرد و گفت: این انجمن دیده بان بازار است و وظیفه رصد و شناسایی تخلفات را برعهده دارد.

نماینده عالی دولت در لارستان، تأکید کرد: مردم صاحب حق هستند و در بازار نیز باید رویکرد حمایت از حقوق مصرف ‌کنندگان موردتوجه قرار گیرد.

دهقان، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و فعالیت های این انجمن در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان، اظهار داشت: نتایج کار این انجمن‌ها در احیای حقوق مصرف‌کنندگان تأثیر به‌ سزایی دارد.

فرماندار، در ادامه با اشاره به اینکه نقش تشکل ها در مباحث بازار بسیار مهم و تأثیرگذار است؛ تأکید نمود: در شرایط کنونی در حوزه اقتصادی، بازار نیازمند حضور این نوع سمن ها به جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان و گامی ارزشمند در راستای حمایت از تولید داخلی و مصرف کالا های داخلی است.

فرماندار لارستان، بیان داشت: ما آمادگی و حمایت خودمان را از این انجمن و سایر سازمان های مردم نهاد که در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم تلاش می نمایند؛ اعلام می داریم و هر گونه هماهنگی و اقدامی که در راستای تسهیل کننده خدمت رسانی بهتر به مردم باشد با دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان انجام خواهیم داد.

در ابتدای این دیدار همچنین ابراهیمی زاده رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و حاج عبدالرسول قدسی رییس اتاق اصناف هم مطالبی را بیان کردند.

همچنین محمدرضا زائر رییس و اعضا انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان لارستان هم گزارشی از اهم اقدامات انجمن و مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستند؛ را مطرح کردند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین