شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تجلیل از پینگ پنگ بازان لارستانی راه یافته به تیم ملی

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از پینگ پنگ بازان لارستانی راه یافته به تیم ملی، تجلیل شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از پینگ پنگ بازان لارستانی راه یافته به تیم ملی، تجلیل شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، محمد حسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و محسن قربان رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان، از مدال آوران و پنج نفر از نونهالان و نوجوانان پینگ پنگ باز لارستانی راه یافته به تیم ملی تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.

 در این مراسم که خانواده‌های این ورزشکاران نیز حضور داشتند، ابتدا رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان و رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان گزارشی از عملکرد این هیئت را ارائه دادند.

 

 

در ادامه، فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با قدردانی از همه ورشکاران رشته تنیس روی میز شهرستان بزرگ لارستان در سخنانی با بیان اینکه می‌بایست برای ایجاد فضای فیزیکی و ایجاد زیرساخت‌های لازم ورزشی برنامه‌ریزی صحیح و مدونی داشت؛ گفت: مسئولین و ورزشکاران در کنار هم می توانند جامعه را به سمت و سویی ببرند که توجه جامعه به سمت ورزش معطوف شود.

داریوش دهقان تصریح کرد: یکی از الزامات اولیه ما در سطح شهرستان برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به صورت تخصصی برای تمام رشته های ورزشی، ایجاد زیرساخت های ورزشی است.

 وی ادامه داد: اگر این مهم اتفاق افتاد و میدان برای نیروهای توانمند شهرستان فراهم شد، می توانند در میادین مختلف ورزشی افتخار آفرین باشند.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است؛ تاکید کرد: برای استفاده از توانمندی‌های جوانان و نوجوانان بایستی بدن سالم باشد که بتوان توانمندی های بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.

 معاون استاندار فارس افزود: اگر سلامتی باشد در کنار آن نشاط، شادابی، تحرک و پویایی و هرگونه خلاقیت و نوآوری در عرصه های مختلف ایجاد می شود.

دهقان، نوید این را هم داد که بزرگترین خانه تنیس روی میز در این شهرستان در حال احداث است که بزودی به بهره برداری می رسد.

فرماندار ویژه لارستان درپایان سخنانش آمادگی کامل  فرمانداری در اجرای هر گونه برنامه از سوی اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی اعلام کرد و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در کنار موضوع ورزش هستند تا بتوان پویایی و نشاط خوبی در جامعه بر اثر آن به ارمغان آورد.

در ادامه خانواده‌های این ورزشکاران نیز مسائل  و مشکلات فرزندان خود را مطرح کردند.

 

در پایان از آرتین فرح بخش ۹ ساله، علیرضا معزی و احسان شریعتی نوجوانان ۱۲ ساله، مهدی عسکری زاده ۱۵ ساله و عرفان شیردل ۱۶ ساله، پینگ پنگ بازان لارستانی راه یافته به اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین