یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

بررسی مسائل و مشکلات آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان در دیدار رییس و کارکنان این آموزشکده با فرماندار

قدرت الله یادگاری فرد رییس و کارکنان آموزشکده فنی و حرفه ای پسران لارستان با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان ، به نقل از…

قدرت الله یادگاری فرد رییس و کارکنان آموزشکده فنی و حرفه ای پسران لارستان با داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، در این دیدار رییس آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان ضمن قدردانی از فرماندار ویژه لارستان و با بیان اینکه این آموزشکده هم اکنون ۲۶۰ دانشجو دارد و در رشته های برق، کامپیوتر، حسابداری و الکترونیک در حال مشغول تحصیل هستند، مهمترین مشکلات این آموزشکده را کمبود نیروی انسانی و عدم خودرو اداری عنوان کرد.

وی همچنین خواستار اخذ مجوز برای احداث آموزشکده فنی و حرفه ای دختران برای لارستان شد.

در ادامه داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان هم در سخنانی گفت: مهارت به عنوان یک کلید واژه می تواند برای ما خیلی راهگشا باشد، چرا که این در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی آنگونه و شاید هنوز کلمه مهارت نهادینه نشده است.

وی ادامه داد: مجموعه آموزشکده فنی و حرفه ای به دلیل کاربردی بودن رشته‌ها می‌تواند در این زمینه موثر باشد و کسانی را تربیت بکند که در کارگاهها آموزش و مهارت های لازم را به دست آورده و وارد جامعه که می‌شوند هزینه‌های اقتصادی کاهش و سرعت عمل افزایش پیدا بکند.

دهقان افزود: باید از ظرفیت ارزنده آموزشکده در شهرستان بیشتر استفاده بشود و باید دانشگاه‌ها به سمت کارکرد گرایی پیش بروند و مجموعه فرمانداری این آمادگی را دارد که از این مجموعه حمایت نماید.

 فرماندار ویژه لارستان اشتغال و صیانت از اشتغال را مهم دانست و افزود: برنامه ریزی و سیاست گذاری باید به این سمت برود که افراد ماهر و نیروهای انسانی متخصص در بخش های مختلف متناسب با ظرفیت های شهرستان، انتخاب و توانمند شوند.

فرماندار این را هم گفت که مشکلات مطرح شده توسط رییس آموزشکده فنی و حرفه ای لارستان از طریق استان و تهران پیگیری می شود./-

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین