شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

قدردانی از نیک اندیش خردسال هیئت کشتی لارستان

 از پهلوانک نیک اندیش هیئت کشتی لارستان به دلیل حمایت از زندانیان قدردانی شد.

 از پهلوانک نیک اندیش هیئت کشتی لارستان به دلیل حمایت از زندانیان قدردانی شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، در آئینی که توسط هیئت کشتی لارستان و با حضور کشتی گیران و خانواده آنها برگزار شد، از آرسین سلیمانی خیر نیکوکار و کشتی گیر خردسال لارستانی که در آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد آستین همت بالا زد و با تامین مبلغی موجب آزادی آنها شد، تجلیل به عمل آمد.

دبیر هیئت کشتی لارستان، در این مراسم منش پهلوانی و اخلاق در ورزش کشتی را فراتر از قهرمانی دانست و گفت: تقویت روحیه پهلوانی و منش انسانیت در کشتی مهم تر از قهرمانی است که این موضوع بایستی مورد توجه همه کشتی گیران قرار گیرد.

غلامرضا غلامحسین نژاد، با تاکید بر اینکه مردم، جهان پهلوان تختی را به خاطر منش و رفتارش دوست دارند، اظهار داشت: مرحوم تختی با مرام و منش پهلوانی به فضیلت رسید و هر سال که می‌گذرد نیاز به وجود و مرام تختی بیشتر دیده می‌شود.

وی اقدام شایسته و خداپسندانه آرسین سلیمانی را مورد تحسین قرار داد و خاطرنشان کرد: این کشتی گیر خردسال لارستانی با حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد نشان داد که روحیه پهلوانی و انسانیت در ورزش کشتی هم چنان زنده است.

دبیر هیئت کشتی لارستان، در پایان افرود: جوانان و قهرمانان کشتی باید بدانند که افتخار کسب مدال زود گذر است؛ اما نام پهلوان در تاریخ ماندگار می ماند و باید ادامه دهنده راه پهلوانانی هم چون پوریای ولی و تختی باشیم.

گفتنی است، این کشتی گیر لارستانی در جشن گلریزان امسال نیز توسط امام جمعه، فرماندار و رئیس دادگستری لارستان مورد تکریم قرار گرفته است.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین