پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری جشن میلاد علی بن موسی الرضا (ع) با حضور خادمین رضوی در لارستان

همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع)، مراسم جشن و سرور با حضور خادمین حرم نورانی رضوی در شهرستان لارستان برگزار شد.

همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع)، مراسم جشن و سرور با حضور خادمین حرم نورانی رضوی در شهرستان لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ به همین مناسبت جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) به همت حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و با همکاری پایگاه های مقاومت امام رضا (ع) و شهید علی اکبر رزبان، کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج (ع) و مرکز هماهنگی کانون های خدمت رضوی لارستان با حضور نواز شریفی لاری شهردار لار، جمعی از مسئولین شهرستان، فرمانده هان و نیروهای نظامی و انتظامی، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر لار، بسیجیان، روحانیون و اقشار مختلف مردم در بوستان شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

در این مراسم معنوی و با شکوه، خادمین حرم رضوی به همراه خادمیاران رضوی لارستان در حالی که حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت رضا (ع) بودند در میان جمع حضور یافته و با اجرای برنامه پرچم گردانی، مولودی خوانی و صلوات خاصه امام رضا (ع)، حال و هوای حرم نورانی خورشید طوس، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را تداعی کردند.

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از جمله سرود و تئاتر، برگزاری مسابقه، قرعه کشی و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، اسکان رایگان در مشهد، هدایای نقدی و نور افشانی از برنامه های این مراسم معنوی بود.

نظیر چنین مراسمی با عنوان جشن بزرگ هشتمین خورشید به همت هیئت سید الشهدا کوی گاله، شهرداری لار، پایگاه مقاومت شهید نواز ا… مرادزاده و کانون های فرهنگی هنری شهیدان دواری، دینی و فتحی در کوی گاله جنب آب انبار تاریخی چِل گَزی برگزار شد.

جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خادمین حرم رضوی با عنوان کاروان زیر سایه خورشید و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت در دیگر نقاط شهرستان لارستان نیز با شکوه خاصی برگزار شد.

آذین بندی شهری و محیط اداره و اکران بنرهای مناسبتی از دیگر برنامه های شهرداری لار در این ایام خجسته و پر برکت بود.

سید کامران علوی – روابط عمومی شهرداری لار

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین