پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تقدیر از جهادگران حوزه واکسیناسیون لارستان با حضور خدام حرم رضوی+تصاویر

همزمان با میلاد امام رضا(ع) از جهادگران سلامت حوزه واکسیناسیون در لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان همزمان با میلاد باسعادت امام رضا(ع)، ویژه برنامه تقدیر از جهادگران سلامت…

همزمان با میلاد امام رضا(ع) از جهادگران سلامت حوزه واکسیناسیون در لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان همزمان با میلاد باسعادت امام رضا(ع)، ویژه برنامه تقدیر از جهادگران سلامت سالن واکسیناسیون هیئت رایت المهدی(عج) لارستان، در مکان باشگاه فرهنگیان برگزار گردید.

در این مراسم باشکوه که با حضور خدام حرم مطهر امام رضا(ع) و با اجرای مجری توانمند صدا و سیما آرش رضوانی برگزار گردید از ۱۵۰ نفر از نیروهای داوطلب مردمی که در ایام کرونا در سالن واکسیناسیون تختی مشغول به خدمت رسانی بوده اند، با حضور مسئولین شهرستان با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

بنا بر این گزارش همزمان با نیاز به توسعه انجام اقدامات واکسیناسیون در شهریور۱۴۰۰،  هیئت رایت المهدی(عج) با توجه به احساس نیاز و در یک اقدام جهادی، شروع به راه اندای سالن واکسیناسیون در مکان سالن تختی نمود که در این مدت زمان، به همت جهادگران عرصه امدادرسانی، بیش از ۲۶ هزار دوز واکسن به همشریان عزیز تزریق صورت گرفت

لازم به ذکر است این برنامه به میزبانی هیئت رایت المهدی(عج) لارستان و با همکاری سپاه ناحیه لارستان، فرمانداری ویژه لارستان و دانشکده علوم پزشکی لارستان برگزار گردید.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین