جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
در جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان:

تکریم ارباب رجوع و تسهیل کار مردم باید در اولویت بانک ها باشد

بر همه ما لازم است که درد دل های مردم را بشنویم و تا آنجا که می توانیم، راهنمایی کنیم و کار مردم را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه شورای هماهنگی بانک های شهرستان لارستان به ریاست داریوش دهقان  فرماندار ویژه لارستان و با حضور احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، کلیه روسا و معاونین بانکهای دولتی و غیر دولتی و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

در این جلسه، فرماندار ویژه لارستان، خاطر نشان کرد: چنین نشست هایی قطعا باعث ارتباط موثر بین بانک‌ها و ادارات شهرستان می‌شود.

داریوش دهقان، با قدردانی از تلاش بانکها در خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: بدون شک در این برهه از زمان و با توجه به وضعیت موجود اقتصادی نقش بانک ها در حوزه خدمات رسانی به مردم  بسیار چشمگیر و حساس است. باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین، بانک‌ها نقشی مهم و تعیین کننده در رشد و توسعه اقتصاد کشور دارند و باید در جهت تحقق شعار سال نقش خود را ایفا کنند.

فرماندار ویژه لارستان به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و افزود: همه‌ی ما در قبال این افراد مسئولیت داریم و باید در جهت رفع مشکلات آنان گام برداریم و انتظار ما از بانکها این است که شرایط ضمانت بانکی آنان را تسهیل کنند.

نماینده عالی دولت در لارستان تصریح کرد: بانک‌ها باید تکریم ارباب رجوع و تسهیل کار مردم را اولویت خود قرار دهند و در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

دهقان با تاکید بر اینکه مردم، ولی نعمتان ما هستند و نظام هر چه دارد از همین مردم است، خاطرنشان کرد: بر همه ما لازم است که درد دل های مردم را بشنویم و تا آنجا که می توانیم، راهنمایی کنیم و کار مردم را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم.

وی با بیان اینکه این وظیفه ماست که مشکلات را به حداقل برسانیم. تأکید کرد: ما باید به سمتی برویم که همه کارکنان دستگاه های اجرایی، منشأ خدمات خالصانه و بی منت باشند. بانک ها باید نگاهشان به مردم و ارباب رجوع فرق کند و با اخلاق و رفتار خوب و مناسب به استقبال ارباب رجوع بروند و اگر قانونی نمی توانند کاری کنند، سنگ صبور آنها باشند.

دهقان اظهار کرد: امروز مسئله اقتصاد و معیشت، اولویت اصلی کشور است و در این راه بانک ها نقش اساسی دارند.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش همچنین خواستار تسهیل در ضمانت های بانکی، تسریع وتسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و ازدواج، تکریم ارباب رجوع، شفاف سازی در اطلاع رسانی، پیگیری وصول مطالبات و تسهیل در پرداخت وام قرض الحسنه برای اقشار مختف مردم شد.

در ادامه احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویزه لارستان هم نکاتی را متذکر شد.

در ابتدای این جلسه نیز روسای بانک‌های شهرستان گزارشی از عملکرد خود در حوزه‌های مختلفی همچون تسهیلات اشتغال‌زایی، ازدواج، وام های ضروری و غیره ارائه داده و مسائل و مشکلات حوزه بانکی را مطرح نمودند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین