جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

دیدار شهردار لار با رئیس دادگستری و دادستان لارستان

به مناسبت هفته قوه قضائیه، نواز شریفی لاری شهردار لار به همراه جمعی از کارشناسان شهرداری، با سید رحیم روان بین رئیس دادگستری لارستان و رسول ابراهیمی دادستان شهرستان دیدار…

به مناسبت هفته قوه قضائیه، نواز شریفی لاری شهردار لار به همراه جمعی از کارشناسان شهرداری، با سید رحیم روان بین رئیس دادگستری لارستان و رسول ابراهیمی دادستان شهرستان دیدار کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ در این دیدار نواز شریفی لاری گفت: آرامش و امنیت حاکم بر شهر لار، حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه دستگاه قضایی شهرستان بوده و این امنیت و آرامش در سطح منطقه مثال زدنی و ستودنی است.

شهردار لار ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم و همچنین کاهش وقوع جرم، بیش از پیش آماده هر نوع همکاری با مجموعه دستگاه قضایی است.

در ادامه سید رحیم روان بین رئیس دادگستری لارستان، مردم منطقه جنوب را از نظر فرهنگی و اعتقادی بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این ویژگی خوب مردم منطقه، کار دستگاه قضا را تاحد امکان راحت و آسان کرده است.

رئیس دادگستری لارستان، نوع رفتار مردم منطقه جنوب را با کارکنان دستگاه قضایی بسیار لذت بخش دانست.

در این دیدار، رسول ابراهیمی دادستان لارستان از تعامل خوب شهرداری و شورای اسلامی شهر لار با مجموعه دادگستری و دادستانی، تقدیر کرد.

سید کامران علوی  روابط عمومی شهرداری لار

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین