شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دیدار سرپرست دفتر شورای نگهبان لارستان با مسئولان شهرستان جویم

همزمان با ایام عید غدیر و فرارسیدن ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان، سرپرست دفتر شورای نگهبان لارستان با ناظرین و نیروهای هیئت نظارت شهرستان جویم دیدار نمود. به گزارش…

همزمان با ایام عید غدیر و فرارسیدن ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان، سرپرست دفتر شورای نگهبان لارستان با ناظرین و نیروهای هیئت نظارت شهرستان جویم دیدار نمود.

به گزارش میلاد لارستان در این دیدار حجت الاسلام  نمازی سرپرست دفتر شورای نگهبان لارستان، تیمناک قائم مقام وی و یوسفی از اعضای دفتر شورای نگهبان لارستان ضمن دیدار  با ناظرین و نیروهای هیئت نظارت شهرستان جویم  با حجت الاسلام  احمدی امام جمعه جویم نیز دیدار نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام نمازی با ارائه مباحثی مختصر و جریان شناسانه از ابتدای انقلاب تاریخچه ای از تشکیل شورای نگهبان پس از انقلاب اسلامی و حتی نمونه هایی قبل از انقلاب همانند دوران مشروطه ، و نمونه های در سایر کشورها از جمله فرانسه ،آلمان ، انگلیس ،آمریکا ،مصر، ترکیه و روسیه و… را مورد اشاره قرار داد.

وی  در ادامه سخنان خود با جملاتی از امامین انقلاب به شرح اهمیت جایگاه شورای نگهبان در جمهوری اسلامی ایران پرداخته و با بیان جملاتی از نامه *سردار دلها* به دخترشان در اهمیت تبیین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید نمود.

در ادامه مهدی تیمناک قائم مقام دفتر شورای نگهبان لارستان ضمن تشکر از زحمات ناظرین شهرستان جویم آموزش ها و تذکراتی در مورد قوانين انتخاباتی و نظارت هرچه بیشتر در شعب اخذ رای بیان نمود.

لازم به ذکر است که در ابتدای این نشست  احراری مسئول هیات نظارت شهرستان جویم گزارشی در مورد فعالیت های بصیرتی و تعداد ناظرین و شعب اخذ رای ارائه نمود.

همچنین سرپرست  دفتر نظارت لارستان و همراهان در مراسم عفاف و حجاب شهرستان جویم نیز شرکت کردند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین