پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12
امام جمعه بندرعباس،گفت

امام جمعه بندرعباس: جاده بندرعباس-کهورستان-لارستان از جایگاه پدافندی مهمی برخوردار است و باید بدان توجه نمود

مسئولان، جاده کهورستان به لارستان را که به جاده مرگ معروف شده است، دریابند.

 امام جمعه بندرعباس در سخنانی  گفت: نگرانی‌های زیادی در خصوص جاده بندرعباس – کهورستان – لارستان توسط مردم اعلام می‌شود. در این جاده ماشین‌های سنگین تردد زیادی دارند. احداث این جاده در میان ۲ استان هرمزگان و فارس آغاز شده و تنها ۵۰ کیلومتر از سهم استان هرمزگان باقی مانده است. وی گفت: این جاده از جایگاه پدافندی مهمی برخوردار است و باید بدان توجه نمود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه  بندرعباس  با اشاره به سلسله بحث‌های پیرامون آسیب‌های اجتماعی، اظهارداشت: استعمال، زراعت، مصرف، تجارت و کسب درآمد از مواد مخدر حرام محسوب می‌شود و به لحاظ اسلامی نیز دارای مجازاتی است. وی، با ذکر این نکته که حرام بودن استعمال مواد مخدر هم توسط شیعه و هم توسط اهل سنت حرام دانسته شده است، عنوان کرد: مساله حرام بودن مواد مخدر مورد اتفاق تمام علمای اسلامی است که باید بدان توجه کرد.

امام جمعه بندرعباس، مصرف مواد مخدر بر خلاف مصلحت انسان است و ضررهای خانمان‌سوزی را متوجه فرد می‌کند، تصریح کرد: بر اساس آیات و روایات هر ماده‌ای که باعث ضرر رسیده به بدن شود مصرف آن حرام است.

وی، با بیان این نکته که ریشه گسترش قاچاق و مصرف مواد مخدر را باید در فقر و بیکاری جست و جو کرد، خاطرنشان کرد: در حل مسائل باید به علل‌ها پرداخت نه معلول‌ها به همین جهت باید برای حل مساله وارد میدان شد. البته من آگاه هستم که این مهم ریشه در موضوعات دیگری از جمله فرهنگی و اجتماعی دارد و تماما از روی فقر نیست و عده‌ای سوداگر مرگ، جوانان را به کام مرگ می‌کشانند.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به سالروز گرامیداشت حجاب، تشریح کرد: دشمن در این روز سعی داشت که با انجام اقدامات رسانه‌ای به حجاب لطمه وارد کند؛ چراکه که همواره به دنبال ایجاد و گسترش فساد و فحشا در ایران است.
وی با بیان اینکه  حجاب، یک امر واجب است و باید از ظرفیت‌های ایجابی برای تبلیغ و تشویق استفاده کنیم افزود: به الزامات اجتماعی و اسلامی باید احترام گذاشت.  در حوزه حجاب با برخوردهای عالمانه موافق هستیم و با برخوردهایی که خدای ناکرده جوانان را منزجر می‌کند مخالفیم. باید متناسب با نوع نگاه مقام معظم رهبری  در این زمینه گام برداشت تا اهداف مورد نظر به خوبی محقق شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با بیان این نکته که نگرانی‌های زیادی در خصوص جاده بندرعباس – کهورستان – لارستان توسط مردم اعلام می‌شود، ابراز کرد: در این جاده ماشین‌های سنگین تردد زیادی دارند. احداث این جاده در میان ۲ استان هرمزگان و فارس آغاز شده و تنها ۵۰ کیلومتر از سهم استان هرمزگان باقی مانده است.

وی، با ذکر این نکته که این جاده معمولی نیست و از جایگاه پدافندی مهمی نیز برخوردار است، خاطرنشان کرد: تکمیل این جاده از اهمیت ویژه‌ای در حوزه ارتقاء مسیرهای دسترسی شهر بندرعباس به مناطق مختلف کشور برخوردار است و به اتصال بندرعباس به کریدورهای مختلف کشور کمک می‌کند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امام جمعه بندرعباس: جاده بندرعباس-کهورستان-لارستان از جایگاه پدافندی مهمی برخوردار است و باید بدان توجه نمود”

  1. ناشناس گفت:

    بازم گلی به جمال امام جمعه بندرعباس !!!

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین