جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
بمناسبت هفته بهزیستی انجام شد؛

بازدید معاون سیاسی استاندار فارس از 21 غرفه تولیدات بومی در لارستان

مدیر کل سیاسی استانداری فارس و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های گروه های هدف بهزیستی لارستان و محصولات تولیدی و صنایع دستی شهرستان، بازدید کردند.

مدیر کل سیاسی استانداری فارس و معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های گروه های هدف بهزیستی لارستان و محصولات تولیدی و صنایع دستی شهرستان، که بمناسبت هفته بهزیستی و  به منظور معرفی تولیدات بومی و محلی در بازار بزرگ لارستان، دایر شده بود، بازدید کردند.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت هفته بهزیستی، دکتر قناعتی مدیر کل سیاسی استانداری فارس، به همراه داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، معاونین فرمانداری، سعید حاجی حسینی رییس اداره بهزیستی لارستان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان و پرسنل بهزستی، از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی ها و همچنین محصولات تولیدی و صنایع دستی گروه های هدف بهزیستی لارستان ، که به منظور معرفی تولیدات بومی و محلی در محل بازار بزرگ لارستان برپا شده است، بازدید کردند.

فرماندار ویژه لارستان، در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: برپایی اینگونه نمایشگاه ها در سطح شهرستان باید ادامه پیدا کند چرا که موجب بالا بردن توانمندی تولیدات بومی، صنایع دستی و فعالیت تولیدکنندگان داخلی در عرصه اقتصادی می شود.

داریوش دهقان ادامه داد: همچنین برپایی این نمایشگاه ها باعث معرفی کالای تولیدی بومی شده و می تواند به ارتقا تولیدات بومی محلی کمک کند.مشاغل خانگی فرصتی برای استفاده از ظرفیت تک تک اعضای خانوار، به ویژه گروه های هدف بهزیستی به منظور کمک به تامین معیشت، افزایش درآمد، افزایش اعتماد به نفس اعضای خانواده، انتقال دانش بومی و ایجاد انگیزه در خانواده ها برای فراگیری دانش تولید برای اشتغالزایی است.

در این نمایشگاه  که ۲۱ غرفه از سوی اداره بهزیستی لارستان و بنیاد خیریه فرزانگان امید لارستان برپا است؛ دستاوردها و توانمندی های گروه های هدف بهزیستی شامل محصولات تولیدی و صنایع دستی، صنایع غذایی، محصولات لبنی، انواع نان محلی، صنایع دستی، میوه خشک، سبزیجات، عسل ارگانیک، ترشیجات، شیرینی جات خانگی، گل و گیاه، کفش، پوشاک، خشکبار، زیورالات، سفال و غیره را عرضه شده بود.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بازدید معاون سیاسی استاندار فارس از 21 غرفه تولیدات بومی در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    مسولین چرا توجه ندارند که نبایست لباس استین کوتاه بپوشند !!؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین