پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

وقتی اتحاد بسیجیان 3 شهرستان گره باز می کند

مادر باردار پرخطر در اقدامی جمعی ازسوی بسیجیان بهداشت و درمان لارستان، خنج و گراش نوزاد خود را به دنیا آورد به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

مادر باردار پرخطر در اقدامی جمعی ازسوی بسیجیان بهداشت و درمان لارستان، خنج و گراش نوزاد خود را به دنیا آورد

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، در پی اعلام سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس در خصوص امدادرسانی به مادرباردار پرخطر در یکی از روستاهای محروم شهرستان خنج، بسیجیان جامعه پزشکی سه شهرستان لارستان، خنج و گراش گرد هم آمده و با حمایت مادی و معنوی خود جان مادر و نوزاد را نجات دادند.

در این اقدام لازم بود مادر باردار پرخطر به دستور متخصص زنان مورد عمل سزارین قرار بگیرد که برای تامین هزینه های جراحی، درمان و داروهای مورد نیاز خود با مشکل روبرو بود. با همکاری بسیجیان جامعه پزشکی سه شهرستان، نوزاد دختر این مادر، سالم به دنیا آمد و این مادر نیز در صحت و سلامت کامل ضمن تامین داروهای مورد نیاز، از بیمارستان ترخیص شد.

دکتر اردشیر رزم‌پور مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی خنج اظهار داشت: عمل جراحی این مادر باردار توسط دکتر غفوری متخصص زنان و زایمان بیمارستان لار و سونوگرافی تخصصی نیز توسط دکتر حیدری متخصص رادیولوژی در گراش انجام شد.

 

عکس: آرشیو

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین