جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کشتی گیر آزادکار لارستانی، عنوان داران کشتی ایران و آسیا را شکست داد

کشتی گیر لارستانی در دور برگشت پیکارهای کشتی آزاد لیگ دسته یک کشور تمامی رقبای عنوان دار ایران و آسیا را از پیش رو برداشت.

دبیر هیئت کشتی لارستان، گفت: کشتی گیر لارستانی در دور برگشت پیکارهای کشتی آزاد لیگ دسته یک کشور تمامی رقبای عنوان دار ایران و آسیا را از پیش رو برداشت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، غلامرضا غلامحسین نژاد با اعلام این خبر ابراز داشت: محمدرضا عسکرپور در ترکیب باشگاه برج کارینا مازندران موفق شد تمامی حریفان خود را در دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد مغلوب کند.

وی با تاکید بر اینکه با پیروزی این کشتی گیر لارستانی، تیم برج کارینا مازندران صدرنشین دور برگشت گروه C این مسابقات شد، تصریح کرد: محمدرضا عسکرپور لارستانی در این پیکارها موفق شد امیرحسین متقی دارنده نشان طلای آسیا و هادی شرفبیانی عضو چندین ساله تیم ملی و از قهرمانان کشور را مغلوب کند.

دبیر هیئت کشتی لارستان با اشاره به اینکه ۱۷ تیم در مسابقات لیگ دسته یک کشتی آزاد باشگاه های کشور حضور دارند، ادامه داد: باشگاه برج کارینا مازندران با صدرنشینی در دور رفت و برگشت این رقابت ها به جمع ۸ تیم برتر صعود کرد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین