جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

خبری خوش که به وقوع پیوست؛ آغاز پذیرش 40 دانشجوی پزشکی در لار و گراش

خبرخوش این روزهای حوزه پزشکی لارستان و گراش مجوز پذیرش دانشجوی رشته پزشکی برای سال ۱۴۰۱ بود که خوشبختانه در دفترچه انتخاب رشته نیز به آن اشاره شده است. به…

خبرخوش این روزهای حوزه پزشکی لارستان و گراش مجوز پذیرش دانشجوی رشته پزشکی برای سال ۱۴۰۱ بود که خوشبختانه در دفترچه انتخاب رشته نیز به آن اشاره شده است.

به گزارش میلادلارستان خردادماه ۱۴۰۱ بود که معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفری که به منطقه داشت طی سخنانی با بیان اینکه به زودی شاهد امضای تفاهم نامه های لازم بین دانشکده لار و گراش با دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواهیم بود اظهار داشت: از مهر ماه سال جاری برای این دو دانشکده جذب دانشجوی پزشکی را خواهیم داشت.( لینک)

این سخن دکتر باقری فرد اکنون عملیاتی شده و برای نخستین بار در تاریخ فعالیت دو دانشکده علوم پزشکی لارستان و گراش‌،‌ جمعا ۴۰ دانشجوی پزشکی در این دو دانشکده به تحصیل خواهند پرداخت. البته شروع به تحصیل دانشجویان در رشته پزشکی در دو دانشکده از ترم بهمن ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. همچنین سایر عنوان رشته ها و ظرفیت پذیرش نفرات در دو دانشکده به شرح جدول زیر است:

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “خبری خوش که به وقوع پیوست؛ آغاز پذیرش 40 دانشجوی پزشکی در لار و گراش”

  1. a گفت:

    بیشتر به خاطر افزایش ظرفیت پزشکی در کل کشور بوده. الان همه دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی داشنجو رشته پزشکی می گیرن. حتی به دانشگاههای دیگر هم ظرفیت اضافی تحمیل کردند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین