دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

4 درخواست فرماندار وِیژه لارستان از مدیر شرکت نفت فارس

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس با  فرماندار ویژه لارستان در محل ناحیه لارستان دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری…

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس با  فرماندار ویژه لارستان در محل ناحیه لارستان دیدار و گفتگو نمود. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در این نشست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در سخنانی با بیان اینکه لارستان وسیع‌ترین شهرستان فارس می باشد که دارای ۴ بخش، ۷ شهر و بیش از ۱۳۰ روستا می باشد خواستار تامین بیشتر سوخت در جایگاه ها، افزایش سوخت کشاورزان، مرغداری ها و تراکتورداران، تسریع در نصب نازل های جدید در جایگاه سوخت شهرجدید و تامین دیگر امکانات و تجهیزات برای شرکت نفت این شهرستان شد تا خدمات رسانی به مردم روان تر صورت پذیرد.

طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس نیز در خصوص موارد مطرح شده توسط فرماندار نیز گفت: در خصوص موارد گفته شده پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

در ادامه همچنین فرماندار ویژه لارستان و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس بصورت تلفنی با دهقان مدیر عامل پالایشگاه نفت شیراز در خصوص تسریع در نصب نازل های جدید در جایگاه پمپ بنزین شهرجدید لار صحبت کردند و بطور جد خواستار رفع این مشکل شدند.

در پایان داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان از برادران مهدی و محمد رنجبر، ۲ تن از پرسنل خدوم جایگاه سوخت بخش ارد به جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم و تکریم ارباب رجوع، با اهدا لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تجلیل کرد.

در این نشست همچنین احمد دلاور معاون هماهنگی فرمانداری، شمس الدینی معاون فنی و عملیاتی منطقه استان فارس و کارشناس حقوقی و مسئول حراست شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه فارس، خنیاگر رییس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ناحیه لارستان، معاونین وی و روسای منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و هلال احمر شهرستان نیز حضور داشتند و مواردی را مطرح کردند.

؛ پیش از این جلسه نیز مسئولین در مراسم معنوی زیارت عاشورا که در محل نمازخانه شرکت نفت لارستان برگزار شد، شرکت کردند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین