یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

چهارمین استودیو تخصصی تولید و ضبط سرود جنوب فارس در شهرقدیم لار افتتاح شد

با حضور امام جمعه لارستان، استودیو تخصصی تولید و ضبط سرود به همت کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) به صورت رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد. به گزارش…

با حضور امام جمعه لارستان، استودیو تخصصی تولید و ضبط سرود به همت کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) به صورت رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)  جنوب فارس «محمدابراهیم اخوت» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب فارس در جریان افتتاح استودیو آوا، بیان کرد: به همت خیرین و تلاش «حمیدرضا گل‌خنتاب» مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) امروز شاهد افتتاح اولین استودیو تخصصی ضبط صدا در شهر قدیم لار هستیم.

وی  افزود: برای تامیین تجهیزات فنی این استودیو بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان با مساعدت خیرین شهرستان هزینه شد و از این پس تولید سرود به صورت تخصصی در دستور کار کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهرستان لار قرار خواهد گرفت؛ کانونی که تا پیش از این نیز در عرصه‌های مختلف و به ویژه در زمینه مساله خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی را در کارنامه فعالیت‌های خود ثبت کرده بود.

گفتنی است استودیو «آوا» چهارمین استودیوی تخصصی ضبط صدا در جنوب فارس به شمار می رود که به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان و این بار در منطقه‌ای کم‌برخوردار تاسیس شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین