جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
امام جمعه لارستان در خطبه های نماز جمعه بیان داشت:

مدیران اجرایی لارستان با برنامه ریزی، خدمات نظام را در راستای خنثی سازی اهداف دشمن برای مردم بیان کنند

امام جمعه لارستان گفت: مدیران دستگاه های مختلف اجرایی  شهرستان لارستان باید با برنامه ریزی و ارتباط بیشتر خدمات انجام شده نظام ودولت را با قوت و جدیت به مردم…

امام جمعه لارستان گفت: مدیران دستگاه های مختلف اجرایی  شهرستان لارستان باید با برنامه ریزی و ارتباط بیشتر خدمات انجام شده نظام ودولت را با قوت و جدیت به مردم بیان کنند؛ چون یکی از راه های اساسی برای خنثی سازی توطئه ها و ترفندهای دشمن که در صدد ناامید کردن مردم است همین اطلاع رسانی از عملکرد و کارهای انجام شده نظام و دولت در حوزه ها و ابعاد مختلف است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از  ایرنا، حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم در خطبه های این هفته لارستان اظهار داشت: یکی از شاخص ها و میزان سنجش عملکرد دولت ها، همین پاسخگویی به مطالبات و درخواست ها و انتظارات رهبر فرزانه انقلاب است.

وی اظهار داشت: تکیه بر ارزش ها، فرهنگ و آرمان های دینی و انقلابی از جمله توصیه ها و انتظارات رهبر معظم از دولتمردان در همه دولت ها بوده و از جمله دولت سیزدهم بود که این مهم امروزه در سیره و عمل و فعالیت های این دولت نمایان است.

امام جمعه لارستان بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در شروع فعالیت دولت سیزدهم هم البته پنج توصیه، تاکید و مطالبه جدی را خواستار شد که از جمله این خواسته ها تحقق ارزش های اسلامی و انقلاب و پیوست های فرهنگی بوده است. وی یادآور شد: ارتباط صمیمی و حضور در متن مردم و جامعه از مهمترین توصیه های رهبر معظم انقلاب به دولتمردان سیزدهم بود و تاکید داشتند که برای موفقیت های بزرگ در عرصه های مختلف باید نقش گروه های مردمی نیز پررنگ باشد که این مهم هم امروز در عملکرد و کارکردهای مثبت دولت سیزدهم به خوبی عینیت یافته است.

موسوی خرم گفت: یکی از نکات برجسته و شاخص های اساسی در ارزیابی عملکرد این دولت به باور بسیاری از کارشناسان همین ارتباط صمیمی با مردم که به خوبی در مشی و رفتار دولتمردان سیزدهم تجلی یافته است. وی یادآور شد: همچنین کار با خلوص نیت و مجاهدانه در میدان عمل حاضر شدن از دیگر توصیه ها و تاکیدات رهبر معظم برای موفقیت دولت ها بوده است .

امام جمعه لارستان همچنین تاکید کرد: برنامه محور بودن و نیازسنجی درست و آشنایی با چالش ها و مشکلات مردم نیز از دیگر توصیه ها و انتظارات رهبری از دولتمردان بود که باید این شاخصه مهم در عرصه های مختلف هم در اولویت کار دولتمردان قرار بگیرد.

این عالم دینی  با اشاره به نگاه تحول گرایانه دولت سیزدهم در زمینه جراحی بزرگ اقتصادی و در حوزه هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: خروجی و نتیجه مثبت این کار بزرگ و تحول آفرین دولت و رئیس جمهور به طور حتم در دراز مدت و آینده بهتر مشخص می شود. وی بیان کرد: این نگاه تحول گریانه و کار اقتصادی و هدفمند کردن یارانه ها که در حقیقت با هدف عدالت اجتماعی و کمک به وضعیت اقتصادی مردم جامعه است مورد تاکید بسیاری از کارشناسان و اهل فن در این حوزه و در همه دولت ها بوده است.

موسوی خرم اظهار داشت: اما به دلیل برخی تبعات اجتماعی و اولیه آن کسی جرات اجرای آن را نداشت که این دولت با خلوص نیت و ایثارگرانه و حتی به قیمت بدنام کرن خود در همین سال نخست اقدام به این جراحی بزرگ اقتصادی کرد.

خطیب جمعه این هفته لارستان همچنین تاکید کرد: یکی دیگر از توصیه ها و درخواست های رهبر معظم انقلاب جلوگیری از نفوذ دشمن و مقابله با تبلیغات سنگین و سوء رسانه ای و تبلیغاتی غرب بود که ین کار هم به خوبی و با نگاهی هوشمندانه و در سطحی وسیع در این دولت تاکنون انجام شده است.

وی گفت: البته مدیران دستگاه های مختلف اجرایی نیز در سطح شهرستان لارستان هم باید با برنامه ریزی و ارتباط بیشتر خدمات انجام شده نظام ودولت را با قوت و جدیت به مردم بیان کنند؛ چون یکی از راه های اساسی برای خنثی سازی توطئه ها و ترفندهای دشمن که در صدد ناامید کردن مردم است همین اطلاع رسانی از عملکرد و کارهای انجام شده نظام و دولت در حوزه ها و ابعاد مختلف است.

پیش از شروع خطبه ها نیز با دستور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با برپایی میز خدمت تمامی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در نماز جمعه این هفته و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پاسخگویی مردم و نمازگزاران شدند.

ی/۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین