شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دیدار فرماندار ویژه لارستان با جانباز و خیر حاج «مسعود راستی لاری»

امروز ایران اسلامی به برکت خون مقدس شهدا و از خودگذشتگی ها و فداکاری های جانبازان و ایثارگران به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده است.

داریوش دهقان، در این دیدار اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون مقدس شهدا و از خودگذشتگی ها و فداکاری های جانبازان و ایثارگران به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه معاونین فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از روسای ادارات شهرستان با جانباز و خیر حاج مسعود راستی لاری در شهر لار دیدار نمود.

فرماندار ویژه لارستان در این دیدار صمیمانه در سخنانی، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون مقدس شهدا و از خودگذشتگی ها و فداکاری های جانبازان و ایثارگران به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: جوانمردی، ایستادگی و جانبازی شما عزیزان است که به کشور عزت و امنیت و آرامش بخشیده است.

 دهقان تاکید کرد: جانبازان و ایثارگران ارزنده ترین و گرانقدرترین یادگاران دوران حماسه و نماد افتخار و شجاعت هستند، سمبل عینی ایثار و شهادت و اسناد تمام عیار روحیه مقاومت و صبر انقلاب در درون جامعه هستند اینها هستند که ارزشها و آرمانهای ملت و شعارهای حیات بخش یک جامعه را بر سر دست گرفتند و مروج فرهنگ ایثارگری شدند .

وی بیان داشت: جانبازان پرچم و اسناد سلامت ، صحت و حقانیت انقلاب و نظام اسلامی و مستندات قاطع و تمام عیار حقانیت ملت و نشانه ها و اسوه های صبر و مقاومت در برابر همه سختی ها هستند ، صابرینی که با وجود مجروحیت بعد از جنگ و محرومیت از سلامتی جسم و نقص عضو استوار ایستاده اند و هنور در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان ثابت قدم هستند.

داریوش دهقان با قدردانی از خانواده‌های جانبازان، خاطرنشان کرد: همسران جانبازان هم در مجاهدت‌های آنان شریک هستند، چراکه در طول این سال‌ها سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اند، اما همچنان از همسران خود حمایت کردند.

فرماندار در پایان با اهدا لوح سپاس به رسم یادبود از این جانباز سرافراز تجلیل کرد.

حاج مسعود راستی لاری متولد ۱۳۴۴ از خیرین عزیز منطقه لارستان و جانباز ۲۵ در صد در سال ۱۳۶۴ در منطقه فاو به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین