چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

اطلاعیه/آشکارسازهای غیراستاندارد نخرید!!

رئیس اداره استاندارد لارستان با صدور اطلاعیه ای از همشهریان خواست تا از خرید «آشکارسازهای نشت گاز» غیراستاندارد خودداری کنند. در این اطلاعیه آمده است: اخيرا مشاهده مي شود اشخاصي…

رئیس اداره استاندارد لارستان با صدور اطلاعیه ای از همشهریان خواست تا از خرید «آشکارسازهای نشت گاز» غیراستاندارد خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

اخيرا مشاهده مي شود اشخاصي با تماس با شهروندان لارستان و حومه قصد فروش آشكارساز نشت گازهاي قابل احتراق در اماكن مسكوني ، و آشكارساز گاز مونوكسيد كربن در محيطهاي مسكوني با تائيديه بيمه و … را داشته كه از تمامي همشهريان عزيز تقاضا ميشود براي جلوگيري از خطرات جاني و مالي خود و قبل از اطمينان به استاندارد بودن محصول ، از خريد آن جدا خودداري كنند.

با توجه به اجباري بودن استاندارد محصول ” آشكارساز نشت گازهاي قابل احتراق در اماكن مسكوني ” و ” آشكارساز گاز مونوكسيد كربن در محيطهاي مسكوني” ؛ هرگونه توليد،تمركز،توزيع و فروش آن بدون علامت استاندارد معتبر،ممنوع بوده و با متخلفين برخورد قانوني صورت خواهد گرفت.

همشهريان عزيز ميتوانند ضمن اطمينان از درج علامت استاندارد ، براي استعلام از اعتبار و اصالت كالا ؛ كد ۱۰رقمي ذيل علامت استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پيامك كرده و يا با شماره تلفن ۵۲۲۵۲۷۳۲ نمايندگي اداره استاندارد لارستان تماس حاصل فرمايند .

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین