یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اطلاعیه ساعت آغاز به کار مدارس و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس از ۱۴فروردین

  در اطلاعیه ای، ساعت آغاز به کار مدارس و ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان فارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شد. به گزارش میلاد لارستان، آموزش و…

 

در اطلاعیه ای، ساعت آغاز به کار مدارس و ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان فارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش میلاد لارستان، آموزش و پرورش فارس در اطلاعیه‌ای ساعت آغاز به کار مدارس و ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان فارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

 

متن این اطلاعیه به این شرح است:

 

باسمه تعالی

به اطلاع میرساند: با توجه به هماهنگی به عمل آمده، زمان آغاز فعالیت همه مدارس در سراسر استان فارس از ۱۴فروردین ماه ۱۴۰۲ در نوبت صبح به صورت هماهنگ و از ساعت ۷:۳۰صبح می باشد.

ضمنا به جهت هماهنگی بیشتر بین مدارس و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان نیز زمان شروع به کار تمامی ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان فارس از ۱۴فروردین تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت ۷:۳۰ صبح لغایت ۱۴/۳۰ عصر و روزهای پنجشنبه لغایت ۱۳/۳۰ عصر می باشد.

خاطر نشان می شود:ساعت شروع بکار مدارس و ادارات آموزش و پرورش سراسر استان بعد از شب‌های قدر از ساعت ۹صبح می باشد.

یادآور می شود: ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل اجرایی پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در آموزش و پرورش فارس که امسال نیز شاهد تلاش های بی وقفه و شبانه روزی این عزیزان بودیم،

به اطلاع می رساند: با پایان یافتن کارستادهای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در ساعت ۹صبح روز شنبه ۱۲ فروردین، لازم است همه مدیران محترم و کادر اجرایی و خدماتی عزیز مدارس سراسر استان نسبت به آماده سازی فضای مدرسه و کلاس های درس اقدام عاجل به عمل اورده تا انشاالله از روز ۱۴ فروردین آماده استقبال از دانش اموزان و همکاران عزیز فرهنگی در سراسر استان پهناور فارس بوده و شاهد آغاز فصل جدیدی در بهارتعلیم و تربیت در استان عزیزمان باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین