جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تکذیب کمبود مرغ در لارستان با توزیع ۱۰۰ تُن مرغ منجمد

 مدیر جهاد کشاورزی لارستان  با بیان اینکه  حدود ۱۰۰ تن مرغ منجمد در سطح  این شهرستان توزیع شده گفت : این اقدام  تا حدودی مانع از افزایش قیمت مرغ گرم…

 مدیر جهاد کشاورزی لارستان  با بیان اینکه  حدود ۱۰۰ تن مرغ منجمد در سطح  این شهرستان توزیع شده گفت : این اقدام  تا حدودی مانع از افزایش قیمت مرغ گرم در بازار شده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا هر کیلوگرم مرغ گرم ظرف روزهای گذشته در لارستان تا ۶۹۹ هزار ریال افزایش قیمت داشت و لذا جهاد کشاورزی برای جلوگیری از این افزایش بی رویه و تنظیم بازار این کالا اقدام به توزیع ۱۰۰ تن مرغ منجمد کرد.

محمد جواد مظفری مدیر جهاد کشاورزی لارستان در این خصوص تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد حدود ۴۹ هزار تومان است که بدون شک با اختلاف قیمت ۲۰ هزار تومانی این توزیع توانست که در تنظیم بازار این کالای اساسی در شهرستان کمک کند.

وی بیان کرد: در حالی که قیمت مرغ گرم تا بالای ۷۰ هزار تومان از روزهای گذشته در نوسان بود اما امروز دوشنبه ۲۸ شهریور و بر اساس گزارش های رسیده با ۴۰ هزار ریال کاهش قیمت به ۶۶۰هزار ریال رسید.

مظفری یادآور شد : توزیع این میزان مرغ منجمد علاوه بر تعدیل قیمت مرغ،  مانع از کمبود این کالای اساسی در سطح شهرستان شده است.

رییس جهاد کشاورزی لارستان گفت: البته یکی از دلایل اصلی کمبود مرغ فاصله گذاشتن بین ۵۰ روز جوجه ریزی در سطح مرغ داری ها است که بروز این مشکل بیشتر مربوط به شهر لار است و  سایر بخش ها و شهرهای دیگر در لارستان با چنین مشکلی مواجه نیستند.

وی ادامه داد:  با توجه به بررسی های انجام شده در شرایط عادی میزان و سرانه مصرف مردم و شهروندان لاری حدود پنج تن است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین