شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
رئیس هیات ژیمناستیک لارستان در گفتگو با میلاد لارستان بیان داشت:

فعالیت حدود 500 هنرجوی “ژیمناستیک کار” با تنها یک سالن استاندارد در لارستان

رئیس هیات ژیمناستیک لارستان با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۴۷۰ نفر هنرجو در این رشته ورزشی در لارستان به صورت بیمه شده در حال فعالیت می باشند اظهار…

رئیس هیات ژیمناستیک لارستان با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۴۷۰ نفر هنرجو در این رشته ورزشی در لارستان به صورت بیمه شده در حال فعالیت می باشند اظهار داشت: با توجه به پرهزینه بودن و همچنین استهلاک زیاد وسایل این رشته ورزشی، فقط یک سالن استاندارد و مناسب در شهر وجود دارد. علی رغم  این که این رشته ورزشی پایه و مادر محسوب می شود از  مسئولین خواستاریم نگاه بهتری به این رشته داشته باشند.

گفتگوی میلا لارستان با منصور امینیان را در ادامه می خوانیم:

۱- در ابتدا خود را معرفی نموده و مدارک اخذ شده خود در رشته ژیمناستیک بیان فرمایید؟

منصور امینیان هستم متولد ۱۳۷۰- دارای مدرک مربیگری ژیمناستیک و هنری درجه ۳

۲- از چه سالی مسئولیت هیئت ژیمناستیک ارستان را بر عهده گرفته اید؟

از سال ۱۳۹۴ مسئولیت هیأت ژیمناستیک لارستان را ر عهده دارم و تا قبل از بنده نیز آقای مسعود عباس زاده این مسئولیت را عهده دار بوده است
۳- تاریخچه ای از ورزش ژیمناستبک مخصوصا در لارستان بیان نمایید؟

از سال ۱۳۷۷ ژیمناستیک با مربیگری آقای محسن شهرآشوب در لارستان به طور جدی دنبال گردید و توسط مرحوم سعید اسماعیل حقیقی به صورت پیشرفته ادامه پیدا کرده تا الان که خدا را شکر مربیان بیشتری در این رشته فعال می باشند.

۴- مهم ترین برنامه های اجرایی هیئت تنیس در دوران تصدی شما بیان نمایید؟

فعال نمودن این رشته در سالن های بیشتری از شهر، تشویق ورزشکاران برتر در بخش بانوان و آقایان به اخذ مدرک و مربیگری این رشته پایه و مادر
۵- مهم ترین برنامه های که در پیش دارید را بیان نمایید؟

آماده سازی ورزشکاران برای رقابت های استانی، شرکت در دوره های توان افزایی مربیان، شرکت در دوره های تخصصی وسایل ژیمناستیک، جشنواره ژیمناستیک به مناسبت هفته تربیت بدنی.


۶- هم اکنون چند نفر از خانم و آقا در هیئت ژیمناستیک لارستان عضو هستند؟

تعداد ۴ نفر مربی در بخش بانوان و ۶ نفر مربی در بخش آقایان فعالیت می کنند که تعداد ۲۲۰ هنرجو بیمه شده در بخش بانوان و ۲۵۰ هنرجو بیمه شده در بخش آقایان تا کنون عضو هیأت ژیمناستیک شهرستان می باشند.
۷- مهم ترین عناوین و افتخاراتی که توسط اعضای هیئت کسب شده است چیست؟

چندین مقام اول تا سوم انفرادی استانی در شاخه های خرک حلقه و حرکات زمینی و پرش خرک و مقام اول تیمی استان در سال ۱۳۹۶
۸- شیوع ویروس کرونا چه تاثیراتی در برنامه های شما گذاشت و چه مشکلاتی ایجاد نمود؟

بصورت کامل همه تمرینات و فعالیت ها تعطیل گردید با توجه به این که نحوه ی تمرینات در این رشته باید به صورت منظم و با برنامه انجام پذیرد ما همه ورزشکاران حرفه ای خود را از دست دادیم.
۹- برنامه هفتگی و راههای عضویت در هیات ژیمناستیک لارستان چیست؟

در چند نقطه از شهر اعم از شهرجدید مجموعه ورزشی شهید دانشیار، شهرقدیم استادیوم تختی و لطیفی در روزهای زوج و فرد در سانس های متفاوت بستگی به رده سنی نونهالان- جوانان- بزرگسالان- آقایان و بانوان فعالیت می نمایند.


۱۰- توقع و درخواست های شما از مسئولین و هم شهریان چیست؟

با توجه به پرهزینه بودن و همچنین استهلاک زیاد وسایل این رشته ورزشی، فقط یک سالن استاندارد و مناسب در شهر وجود دارد. علی رغم  این که این رشته ورزشی پایه و مادر محسوب می شود از  مسئولین خواستاریم نگاه بهتری به این رشته داشته باشند.
۱۱- تا کنون چند سالن ژیمناستیک در لارستان موجود است و برنامه شما برای افزایش آن چیست ؟

متأسفانه یک سالن تخصصی وجود دارد که باید با چنگ و دندان در نگهداری این سالن کوشا باشیم که در صورت خرابی و فرسوده شدن وسایل توانایی جایگزینی وسایل بسیار مشکل است.

۱۲- کمبودهای هیئت ژیمناستیک لارستان را بیان نمایید؟

وجود یک سالن تخصصی دیگر در محل شهرقدیم با امکانات پیشرفته تر

۱۳- برنامه شما برای گسترش ورزش ژیمناستیک به بخش ها و روستاها چیست ؟؟

برنامه مان این است که در آینده با تأمین بودجه مناسب به تدریج وسایل اولیه مورد نیاز این رشته ورزشی را برای روستاها خریداری و با فرستادن مربی در روزهای مشخص رشته ژیمناستیک را گسترش دهیم.


۱۴- کلام اخر؟

رشته ژیمناستیک با توجه به این که انواع حرکات ورزشی را در خود جای داده به عنوان رشته مادر و پایه شناخته می شود و فعالیت در این رشته برای سنین پایین بسیار تأثیرگذار می باشد. از این رو توصیه می گردد قبل از شروع هر رشته ورزشی، ورزشکاران  این رشته را برای فعالیت انتخاب نمایند. همچنین  از جناب آقای طیبی ریاست اداره ورزش و جوانان نیز تشکر ویژه ای داریم که با نگاه مثبت شان  نسبت به این رشته پایه از سال ۹۰ سالن خانه ژیمناستیک به صورت اختصاصی در اختیار هیأت قرار گرفته است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین